Smart Cities

Επιστρέφουν τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά σκούτερ σε Σάντα Μόνικα και Σαν Φρανσίσκο

Την επιστροφή του προγράμματος κοινόχρηστων ηλεκτρικών σκούτερ επέτρεψαν οι Santa Monica και San Francisco όμως μόνο σε σκούτερ ορισμένων εταιρειών.

Οι δύο πόλεις μπήκαν στο επίκεντρο της κριτικής όταν αποφάσισαν να απαγορεύσουν τα προγράμματα διαμοιρασμού ηλεκτρικών σκούτερ. Όμως εν τέλει αποφάσισαν να δώσουν μερικές άδειες σε εταιρείες προκειμένου να επιστρέψουν τα προγράμματα.

Τα πράγματα όμως δεν πήγαν για όλες τις εταιρείες κατ’ ευχή και οι εγκεκριμένες άδειες προκάλεσαν εκπλήξεις και αναταραχές. Στη Santa Monica, άδειες αρχικά έλαβαν μόνο τα ηλεκτρικά σκούτερ των Uber και Lyft. Αυτό αποτέλεσε έκπληξη, καθώς στη Santa Monica υπάρχει μεταξύ άλλων και η Bird, μια εταιρεία με αξία που εκτιμάται στο 1 δισ. δολ. και η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρικών σκούτερ.

Η απόφαση των πόλεων να αφήσουν εκτός την Bird και άλλες εταιρείες όπως οι Lime και Spin βασίστηκε στις επιδόσεις τους καθώς και στη δυνατότητά τους να συμμορφωθούν με τους τοπικούς νόμους και κανονισμούς.

Οι Bird, Lime και Spin φαίνεται ότι όταν ξεκίνησαν τις λειτουργίες τους αγνοούσαν τη νομοθεσία, αναγκάζοντας τις πόλεις να ψάχνουν τρόπο να περιορίσουν ή να θέσουν υπό έλεγχο χιλιάδες ηλεκτρικά σκούτερ που κυκλοφορούσαν ανενόχλητα στον δρόμο και στα πεζοδρόμια, δημιουργώντας κομφούζιο, ενώ κάποιοι απλά τα παρατούσαν σε κάποιο πεζοδρόμιο.

Η Bird όμως συχνά δήλωνε ότι συνεργαζόταν με τις πόλεις πριν λανσάρει τις υπηρεσίες της αλλά οι πόλεις αρνιόντουσαν τους ισχυρισμούς της επιμένοντας ότι η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της χωρίς να υπάρχει καθόλου συντονισμός.

Όπως και να έχει, εν τέλει η Bird και η Lime τα κατάφεραν και ύστερα από διαμαρτυρίες τους δόθηκε η άδεια στη Santa Monica, αλλά το San Francisco φαίνεται να μην υποκύπτει. Αντίθετα, αντί να δώσει και στις Uber και Lyft άδεια, έδωσε μόνο σε δύο μικρότερες εταιρείες τις Scoot και Skip.

Πλέον οι δύο εταιρείες έχουν άδεια για τη λειτουργία 625 σκούτερ στην πόλη με το ενδεχόμενο διπλασιασμού των αριθμών σκούτερ κατόπιν έγκρισης της πόλης.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.