Electric Cars

Elon Musk: Η αποδοτικότητα του Tesla Semi είναι 1,7 kWh/μίλι

Το πλήρως ηλεκτρικό ημιφορτηγό Tesla Semi Class 8, στην κορυφαία του διαμόρφωση, έχει αυτονομία 500 μιλίων (805 km) και κατανάλωση ενέργειας μικρότερη από 2 kWh/μίλι (1,24 kWh/km).

Aυτοί είναι οι αριθμοί που έχουν δοθεί επίσημα από τον κατασκευαστή, που όμως διστάζει να αποκαλύψει τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Αν αυτοί οι αριθμοί συνδυαστούν, μπορούμε να υπολογίσουμε ότι η εκτιμώμενη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μικρότερη από 1.000 kWh (1 MWh).

Μετά την πρόσφατη εκδήλωση για την έναρξη των παραδόσεων των Semi στους πελάτες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, έγραψε στο Twitter ότι η πραγματική απόδοση είναι ακόμη καλύτερη από τον επίσημο αριθμό των προδιαγραφών. Όπως ανέφερε, ο τρέχων αριθμός είναι 1,7 kWh/μίλι (1,06 kWh/km), με «καθαρή διαδρομή» έως 1,6 kWh/μίλι (0,99 kWh/km) και δυνατότητα 1,5 kWh/μίλι (0,93 kWh/km). ).

“Current efficiency is 1.7kWh/mile, but there is a clear path to 1.6, possibly 1.5”

Αυτό υποδεικνύει ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να είναι ακόμα μικρότερη. Παίρνοντας σαν δεδομένα 1,7 kWh/μίλι και 500 μίλια εμβέλειας, μπορεί να είναι περίπου 850 kWh.

Στις 25 Νοεμβρίου, η Tesla ολοκλήρωσε μια δοκιμαστική διαδρομή ενός πλήρως φορτωμένου Semi, το οποίο κάλυψε 500 μίλια από το Fremont έως το Sand Diego με μία φόρτιση. Η μπαταρία δεν είχε εξαντληθεί πλήρως και υπήρξε και αλλαγή ύψους πάνω από 4.000 πόδια.

Σύμφωνα με το γράφημα της εταιρείας, το Semi ξεκίνησε στο 97% κατάστασης φόρτισης (SOC) και κάλυψε 500 μίλια με 4% SOC να απομένει. Έχασε 93%, που θα έδειχνε ότι η θεωρητική εμβέλεια κατά τη διάρκεια της δοκιμής (100-0% SOC) θα ήταν 537,6 μίλια (865 km). Μια ποσοστιαία μονάδα SOC θα κάλυπτε περίπου 5,4 μίλια (8,7 χλμ.) οδήγησης.

Εάν χρησιμοποιήσουμε τώρα τις πληροφορίες του Elon Musk για 1,7 kWh/μίλι, θα αποδειχθεί ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας θα ήταν περίπου 914 kWh. Εάν η απόδοση μπορεί να βελτιωθεί σε 1,6 kWh/μίλι, το Tesla Semi θα χρειαζόταν μόνο 800 kWh για να οδηγήσει 500 μίλια. Θεωρητικά, με 1,5 kWh/μίλι, θα χρειαζόταν 750 kWh.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.