Ύστερα από την απροσδόκητη ανακοίνωση της Dyson, ότι θα εισέλθει στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, πλέον μαθαίνουμε περαιτέρω λεπτομέρειες, όπως ότι η αυτονομία της μπαταρίας του θα ξεπερνάει κατά πολύ αυτές του ανταγωνισμού.
Να υπενθυμιστεί ότι πρόσφατα η γνωστή κατασκευάστρια ηλεκτρικών συσκευών, ιδιαίτερα γνωστή για τα σεσουάρ και τις ηλεκτρικές της σκούπες ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 2,7 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2020.
Σύμφωνα με τον Max Conze, CEO της εταιρείας, η Dyson θα ξεπερνά τον ανταγωνισμό κατά 50 με 100% όσον αφορά στην αυτονομία που θα προσφέρει το όχημά της.
Όχι μόνο αυτό, αλλά παρά το γεγονός ότι μπορεί να μην έχει εμπειρία στον τομέα των αυτοκινήτων, δεν πρόκειται να συνεργαστεί με κάποια εταιρεία για το hardware του μελλοντικού της αυτοκινήτου, αλλά θα το κατασκευάσει μόνη της.
Μάλιστα δεν θέλει να βασίζεται σχεδιαστικά σε ιδέες άλλων και ευελπιστεί ότι θα ξεκινήσει κάτι δικό της από την αρχή.
Όσο για τα υπόλοιπα, ο Conze δήλωσε ότι θα κατασκευάσουν τα πάντα μόνοι τους εκτός από το σύστημα αυτόνομης οδήγησης, όπου εκεί δέχονται να συνεργαστούν με άλλη εταιρεία. Επίσης, η εταιρεία δεν θα εστιάσει στην κατασκευή σταθμών φόρτισης, ευελπιστώντας ότι το δικό της ηλεκτρικό όχημα θα έχει αρκετή αυτονομία ώστε δεν θα απαιτείται συχνή φόρτιση. Προφανώς εννοεί ότι η φόρτιση στο σπίτι αρκεί.
Το αν θα το καταφέρει πραγματικά είναι ένα φιλόδοξο στοίχημα. Δεδομένου ότι μιλάει με τόση σιγουριά για την αυτονομία, ίσως ήδη κάτι έχει στα σκαριά από την εμπειρία της στις μπαταρίες των ηλεκτρικών σκουπών, αλλά είναι ικανή αυτή να την καταστήσει κυρίαρχη στον τομέα των αυτοκινήτων; Ή το βασικότερο των ερωτημάτων, αρκεί ώστε να μπορέσει να κατασκευάσει το αυτοκίνητο;
Είναι γεγονός ότι επειδή οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν είναι τόσο περίπλοκοι όσο αυτής της εσωτερικής καύσεως, πολλοί κατασκευαστές θεωρούν ότι μπορούν άνετα να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Κατά πόσο όμως είναι αυτό εφικτό; Ο χρόνος θα δείξει, τουλάχιστον στην περίπτωση της Dyson.