Close

DTM Electric: Πρωτάθλημα με ηλεκτρικά αγωνιστικά 1.000 hp από το 2023

E-racer / DTM Electric

E-racer / DTM Electric

Το 2023 το δημοφιλές Πρωτάθλημα DTM θα αποκτήσει και ηλεκτρική εκδοχή (DTM Electric), με αγωνιστικά που θα αποδίδουν πάνω από 1.000 hp.

Το γερμανικό Πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού ή πιο απλά DTM, το οποίο ξεκίνησε το 1984 και έχει φανατικό κοινό ανά τον κόσμο, σχεδιάζει το μέλλον του. Ένα μέλλον το οποίο περιλαμβάνει και την ηλεκτροκίνηση.

Δεν πρόκειται να αλλάξει χαρακτήρα, αλλά θα προσθέσει νέα στοιχεία δημιουργώντας ένα οικοσύστημα που θα βασιστεί σε πέντε πυλώνες: το DTM με τα θερμικά αγωνιστικά, το DTM Electric, το DTM Trophy, το DTM Esports, το DTM Classic.

Η ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς Πρωταθλήματος αναμένεται να ξεκινήσει το 2023, αλλά οι οργανωτές έχουν ήδη ξεκάθαρο στο μυαλό τους το τι θέλουν να κάνουν, αλλά και πως θα το κάνουν. Στο πλαίσιο του τελευταίου αγώνα της σεζόν που φιλοξενείται στο Hockenheim από 6 έως 8 Νοεμβρίου, παρουσιάστηκε το E-car, ένα πρωτότυπο το οποίο μας δίνει μια πρώτη γεύση για το πως θα είναι τα ηλεκτρικά αγωνιστικά που θα λάβουν μέρος στο Πρωτάθλημα.

E-racer / DTM Electric
E-racer / DTM Electric

Η ανάπτυξη του αγωνιστικού έγινε από την ITR, την διοργανώτρια αρχή του DTM σε συνεργασία με την διάσημη γερμανική εταιρεία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, Schaeffler που αποτελεί και τον νέο, στρατηγικό συνεργάτη καινοτομίας του DTM. Σύμφωνα με τους εμπλεκομενους, το E-car θα έχει απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 hp και θα φτάνει στα επίπεδα των μονοθεσίων της Formula 1.

Το DTM Electric θα συνδυάζει την τεχνολογία, την καινοτομία και τις υψηλές επιδόσεις με την ελκυστική εμφάνιση. Το αμάξωμα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να μην παραπέμπει αποκλειστικά σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά και σε μοντέλα τα οποία θα μπορούν κάλλιστα να κυκλοφορήσουν στο δρόμο μελλοντικά. Βάσει του πλάνου που υπάρχει, το νέο Πρωτάθλημα θα περιλαμβάνει αγώνες διάρκειας περίπου 30 λεπτών με υποχρεωτικό pit-stop στο οποίο ενδέχεται να γίνεται αλλαγή μπαταρίας.

«Μαζί με την Schaeffler, τον πρώτο στρατηγικό συνεργάτη με τον οποίο θα συνεργαστούμε, θέλουμε να οδηγήσουμε το DTM σε ένα πετυχημένο μέλλον», δήλωσε ο επικεφαλής του DTM και παλιός οδηγός αγώνων, Gerhard Berger. «Στόχος μας δεν είναι μόνο να παρουσιάσουμε την τελευταία τεχνολογία στο DTM Electric, αλλά και να φέρουμε καινοτομίες στις πίστες αγώνων που θα προσφέρουν θέαμα. Παράλληλα, θέλουμε να πείσουμε τους κλασσικούς οπαδούς των μηχανοκίνητων σπορ για τις μελλοντικές τεχνολογίες και να τους γοητεύσουμε με ελκυστικούς αγώνες», πρόσθεσε.

E-racer / DTM Electric
E-racer / DTM Electric

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top