Ο οδηγός ανέλαβε την ευθύνη για το ατύχημα με το Tesla Model S
Close

Ο οδηγός ανέλαβε την ευθύνη για το ατύχημα με το Tesla Model S

Τελικά δεν ευθύνεται το σύστημα Autopilot για το ατύχημα που είχε την Κυριακή 16/7 ο David Clark στη Μινεσόταμ, οδηγώντας το Tesla Model S του 2016.

Ο 58χρονος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κατέληξε σε βάλτο μαζί με τους τέσσερις επιβαίνοντες, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς.

Στην πρώτη του κατάθεση είχε κατηγορήσει το σύστημα Autopilot, λέγοντας πως με την ενεργοποίησή του, το αυτοκίνητο επιτάχυνε ξαφνικά με αποτέλεσμα να ανατραπεί και να βγει εκτός δρόμου.

Δήλωσε, μάλιστα, ότι όταν αντιλήφθηκε τι συνέβαινε δεν μπορούσε να ανακτήσει τον έλεγχο από τον αυτόματο πιλότο και το ατύχημα ήταν αναπόφευκτο.

Ωστόσο, με νέο e-mail που έστειλε στις αστυνομικές αρχές, ανέλαβε την ευθύνη του ατυχήματος λέγοντας πως πάτησε κατά λάθος το γκάζι με αποτέλεσμα να απενεργοποιήσει το σύστημα Autopilot, το αυτοκίνητο να επιταχύνει και να χάσει τον έλεγχο.

Τώρα που θυμάμαι καλύτερα είχα ενεργοποιήσει το σύστημα Autopilot αλλά στη συνέχεια το απενεργοποίησα πατώντας το γκάζι. Μετά θυμάμαι να βλέπω μπροστά μου μια απότομη αριστερή στροφή στην οποία πήγαινα επιταχύνοντας”, αναφέρει μεταξύ άλλων στο mail του ο David Clark.

Πιστεύω ότι ξεκινήσαμε να μπαίνουμε στη στροφή, αλλά μετά ένιωσα το αυτοκίνητο να παρεκκλίνει της πορείας του και να γλιστρά σαν να πάτησε σε χαλίκια. Αυτή ήταν η αίσθηση που προσπάθησα να σας περιγράψω, ότι έχασα τον έλεγχο του οχήματος”, προσθέτει.

Η Tesla, πάντως, διενεργεί εσωτερική έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top