Smart Cities

H Daimler αποκτά μερίδιο πλειοψηφίας στη Γαλλική αντίπαλο της Uber

Μερίδιο πλειοψηφίας στη Chauffeur Privé, τη γαλλική αντίπαλο της Uber, απέκτησε η Daimler.

Η Chauffeur Privé, Daimler επιτρέπει στους χρήστες να κλείσουν διαδρομές χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή. Πρόκειται για την τελευταία κίνηση εκ μέρους της Daimler να καταστεί σημαντικός παίκτης στις υπηρεσίες μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών διαμοιρασμού διαδρομής και αυτοκινήτου.

Πλέον η Daimler ελέγχει πάνω από το 50% της Chauffeur Privé. Το ποσό της αγοράς του μεριδίου πλειοψηφίας δεν έχει δημοσιοποιηθεί.

Στα σχέδια όμως της Daimler είναι η πλήρης εξαγορά της γαλλικής εταιρείας μέχρι το 2019, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους εταιρείες. Πρόσφατα ανώτατο δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε ότι η Uber θα πρέπει να θεωρείται σαν υπηρεσία ταξί κι όχι σαν τεχνολογική εφαρμογή.

Φυσικά αυτό δεν πρόκειται να πτοήσει την Daimler, η οποία έχει ήδη στην κατοχή της την Car2Go και τη MyTaxi ενώ και στη χώρα μας έχει εξαγοράσει την Beat (πρώην Taxibeat). Μερίδια πλειοψηφίας κατέχει η εταιρεία και στις Blacklane, Careem, FlixBus, Turo και Via.

Παρόμοιες κινήσεις με υπηρεσίες διαμοιρασμού αυτοκινήτου έχουν κάνει κι άλλες μεγάλες κατασκευάστριες αυτοκινήτων όπως η BMW με το ReachNow, η General Motors με το Maven και η Ford με την υπηρεσία Chariot.

Παρόλο που τέτοιου είδους υπηρεσίες μπορεί να μειώνουν την ιδιοκτησία αυτοκινήτων, ωστόσο αντιπροσωπεύουν επίσης μια πιθανή νέα πηγή εσόδων για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αν εν τέλει η αυτόνομη οδήγηση αποκτήσει την επιτυχία που αναμένεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να αναπτύξουν και να λειτουργούν τους δικούς τους στόλους ρομποτικών ταξί.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.