Μερίδιο πλειοψηφίας στη Chauffeur Privé, τη γαλλική αντίπαλο της Uber, απέκτησε η Daimler.
Η Chauffeur Privé, Daimler επιτρέπει στους χρήστες να κλείσουν διαδρομές χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή. Πρόκειται για την τελευταία κίνηση εκ μέρους της Daimler να καταστεί σημαντικός παίκτης στις υπηρεσίες μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών διαμοιρασμού διαδρομής και αυτοκινήτου.
Πλέον η Daimler ελέγχει πάνω από το 50% της Chauffeur Privé. Το ποσό της αγοράς του μεριδίου πλειοψηφίας δεν έχει δημοσιοποιηθεί.
Στα σχέδια όμως της Daimler είναι η πλήρης εξαγορά της γαλλικής εταιρείας μέχρι το 2019, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους εταιρείες. Πρόσφατα ανώτατο δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε ότι η Uber θα πρέπει να θεωρείται σαν υπηρεσία ταξί κι όχι σαν τεχνολογική εφαρμογή.
Φυσικά αυτό δεν πρόκειται να πτοήσει την Daimler, η οποία έχει ήδη στην κατοχή της την Car2Go και τη MyTaxi ενώ και στη χώρα μας έχει εξαγοράσει την Beat (πρώην Taxibeat). Μερίδια πλειοψηφίας κατέχει η εταιρεία και στις Blacklane, Careem, FlixBus, Turo και Via.
Παρόμοιες κινήσεις με υπηρεσίες διαμοιρασμού αυτοκινήτου έχουν κάνει κι άλλες μεγάλες κατασκευάστριες αυτοκινήτων όπως η BMW με το ReachNow, η General Motors με το Maven και η Ford με την υπηρεσία Chariot.
Παρόλο που τέτοιου είδους υπηρεσίες μπορεί να μειώνουν την ιδιοκτησία αυτοκινήτων, ωστόσο αντιπροσωπεύουν επίσης μια πιθανή νέα πηγή εσόδων για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αν εν τέλει η αυτόνομη οδήγηση αποκτήσει την επιτυχία που αναμένεται, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούν να αναπτύξουν και να λειτουργούν τους δικούς τους στόλους ρομποτικών ταξί.