Η Continental επανεξετάζει τον τροχό και το φρένο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Continental εστιάζει στον τομέα των μικρών και μεσαίων ηλεκτρικών οχημάτων, εισάγοντας την έννοια του νέου τροχού. Η εστίαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι λογική λόγω της τάσης εξέλιξης τους από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν μία ιδιαιτερότητα, η επιβράδυνση τους επιτυγχάνεται συχνά με την αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιώντας τον ηλεκτροκινητήρα αντί – τουλάχιστον στους κινητήριους τροχούς.

Προφανώς, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν μπορούν να αποχωριστούν το συμβατικό φρένο. Πρέπει να υπάρχει όμως ένα περιττό σύστημα για περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η αναδρομική πέδηση, όπως όταν η μπαταρία είναι γεμάτη και δεν μπορεί να δεχθεί περισσότερη ενέργεια. Μια συνέπεια της χρήσης αναγεννητικής πέδησης είναι ότι τα φρένα τριβής έχουν πολύ λιγότερη χρήση από ό, τι σε συμβατικό αυτοκίνητο, επομένως τείνουν να διαρκούν πολύ περισσότερο. Αλλά υπάρχει ένα μειονέκτημα σε αυτό: μια συσσώρευση σκουριάς που μπορεί να βλάψει την απόδοσή τους όταν πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε, σύμφωνα με την Continental.

«Σε ηλεκτρικά οχήματα, είναι σημαντικό ο οδηγός να καταναλώνει όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια στο φρένο τριβής», δήλωσε ο Paul Linhoff, επικεφαλής της προ-ανάπτυξης φρένων στην επιχειρηματική μονάδα πλαισίου και ασφάλειας της Continental.

Η Continental πειραματίζεται και εξελίσσει μία νέα μέθοδο φρεναρίσματος στα ηλεκτρικά οχήματα με την ύπαρξη ενός χείλος τροχού, στο οποίο είναι τοποθετημένο το ελαστικό, και στη συνέχεια ένα εσωτερικό στοιχείο που ονομάζεται αστεροειδής φορέας – το κομμάτι με ακτίνες που προσκολλάται στον άξονα. Αντί να τοποθετηθεί ένας δίσκος φρένου στον άξονα, εδώ είναι συνδεδεμένος με το αστέρι μεταφοράς, με τη δαγκάνα που είναι συνδεδεμένη στο εσωτερικό. Αυτό σημαίνει ότι ο δίσκος μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερος από έναν συμβατικό δίσκο φρένων, ο οποίος πρέπει να είναι αρκετά μικρός ώστε να υπάρχει χώρος για να χωρέσει η δαγκάνα χωρίς να παρεμποδίζεται ο ίδιος ο τροχός.

Είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο και όχι από χυτοσίδηρο, επιλύοντας το πρόβλημα της σκουριάς. Αλλά η Continental λέει ότι υπάρχουν και άλλα πλεονεκτήματα. Για παράδειγμα το αλουμίνιο είναι ελαφρύτερο από το χυτοσίδηρο, και οποιοδήποτε βάρος είναι δυνατόν να εξοικονομηθεί από ένα ηλεκτρικό όχημα φορτωμένο με μπαταρίες είναι καλό πράγμα. Δεύτερον, το αλουμίνιο είναι ένας καλός αγωγός θερμότητας που διαχέεται πιο γρήγορα από ό, τι με μια συμβατική διάταξη. Και τελικά, ο μεγαλύτερος δίσκος φρένων σημαίνει ένα καλύτερο αποτέλεσμα μόχλευσης από τη δαγκάνα, που με τη σειρά του σημαίνει μικρότερο πάχος.

«Επειδή ο δίσκος φρένων είναι σταθερός στο εξωτερικό και το φρένο εμπλέκεται από το εσωτερικό, η δαγκάνα φρένου μπορεί να σχεδιαστεί ιδιαίτερα ελαφριά και άκαμπτη. Η δύναμη μεταδίδεται σε μεγάλο βαθμό συμμετρικά στο κέντρο του άξονα και αυτό έχει ευνοϊκή επίδραση στον συνολικό θόρυβο από το φρένο, «είπε ο Linhoff.
Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν σημαντικά πεδία ανάπτυξης και εξέλιξης τεχνονολγικών ιδεών, κάτι που η Continental επιβεβαιώνει με τις ιδέες της που ήδη εξελίσσει.

Πηγή