Close

Γιατί η Citroen μπλόκαρε τις πωλήσεις του Polestar 2 στη Γαλλία;

Polestar logo

Polestar logo

Στα δικαστήρια οι δυο εταιρείες με τη Citroen να μπλοκάρει την πώληση του Polestar 2 στη Γαλλία, εξαιτίας του λογότυπου της σουηδικής μάρκας.

Το αστέρι που σχηματίζουν τα αντικριστά σιρίτια στο λογότυπο της Polestar είναι ο λόγος για τον οποίο η Citroen έχει μπλοκάρει την πώληση των μοντέλων της σουηδικής φίρμας στη Γαλλία.

Η γαλλική μάρκα που έχει ως σήμα κατατεθέν τα διακριτικά του λοχία (δύο σιρίτια δηλαδή), κατηγορεί την Polestar για παραβίαση εμπορικού σήματος. Για το λόγο αυτό μάλιστα προσέφυγε στα δικαστήρια όπου και δικαιώθηκε!

Στη μήνυσή της, η Citroen ανέφερε μεταξύ άλλων πως «η εταιρεία Polestar Performance βλάπτει τη φήμη των εμπορικών σημάτων 3422762 και 3841054 που ανήκουν στην Automobiles Citroen». Το έτερο εμπορικό σήμα που εμπλέκεται στην υπόθεση είναι αυτό της DS, της premium υπομάρκας που έχει δημιουργήσει η Citroen.

Citroen Vs Polestar logos
Τα λογότυπα της Citroen και της Polestar

Το δικαστήριο του Παρισιού απεφάνθη τον περασμένο Ιούνιο πως η σουηδική μάρκα κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο ύψους 150.000 ευρώ στη Citroen για παραβίαση του χαρακτήρα των σημάτων. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως διέταξε την απαγόρευση χρησιμοποίησης του εμπορικού σήματος της Polestar επί γαλλικού εδάφους, με την απόφαση να τίθεται σε ισχύ τρεις μήνες μετά την επίδοσή της και για διάστημα έξι μηνών.

Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο site της Polestar

Όσοι κατοικούν στη Γαλλία και ενδιαφέρονται να επισκεφθούν την γαλλική έκδοση της επίσημης ιστοσελίδας της Polestar δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα καθώς στην κεντρική σελίδα του site εμφανίζεται ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει «η ιστοσελίδα της Polestar δεν είναι προσβάσιμη στο γαλλικό κοινό λόγω εδαφικών περιορισμών στη χρήση των γαλλικών εμπορικών σημάτων νο. 016898173 και νο. 01689532».

Η διάθεση των νέου Polestar 2 ήταν να ξεκινήσει στη Γαλλία στις αρχές του 2021, αλλά έως ότου διευθετηθεί το θέμα, το λανσάρισμα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου στη γαλλική αγορά πάει πίσω. Το πιο πιθανό σενάριο είναι οι δύο εταιρείες να έρθουν σε συμβιβασμό, ειδάλλως η δικαστική διαμάχη θα συνεχιστεί.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top