Close

Η Κίνα θα ηγείται της αγοράς των αυτόνομων οχημάτων αξίας 1 τρισ. δολαρίων

Της αγοράς των αυτόνομων οχημάτων, αξίας 1 τρισ. δολ. θα ηγηθεί η Κίνα μέχρι το 2040, σύμφωνα με στοιχεία της IHS Markit.

Η Κίνα ήδη καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να καταστεί σημαντικός παίκτης στην αγορά των αυτόνομων οχημάτων και σύμφωνα με την IHS Markit ενδεχομένως θα αποτελέσει και την ηγέτιδα της αγοράς.

Η εταιρεία ανάλυσης εκτιμά ότι τα έσοδα που θα δημιουργηθούν από τη βιομηχανία θα φτάσουν το 1 τρισ. Δολάρια το 2040. Οι τεράστιες επενδύσεις της Κίνας σε έξυπνες πόλεις θα την τοποθετήσουν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Ταυτόχρονα, ο Jim Burkhard, επικεφαλής της αγοράς αργού πετρελαίου της IHS αναφέρει ότι η πραγματική επανάσταση που θα φέρει τα αυτόνομα οχήματα με AI στο γενικό κοινό απέχει 5 έτη.

Η Κίνα μέχρι στιγμής έχει επενδύσει σε 290 πρότζεκτ έξυπνων πόλεων, με τις 93 από αυτές να επικεντρώνονται στις υποδομές μεταφορών.

Η Shanghai επίσης αξιοποιεί τουλάχιστον μία δοκιμαστική ζώνη από τα μέσα του 2017 όπου και δοκιμάζει 200 οχήματα. Οι καταναλωτές της χώρας φαίνονται επίσης πιο έτοιμοι να δεχτούν και να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία απ’ότι σε άλλες χώρες του κόσμου.

Στον αντίποδα, έρευνα της Deloitte Digital κατέδειξε ότι το 47% των Αμερικάνων δεν εμπιστεύονται την τεχνητή νοημοσύνη για την ασφάλειά τους. Στην Κίνα το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 27%.

Εκτός από την Κίνα, και άλλες χώρες προφανώς θέλουν να ηγηθούν της ανάπτυξης αυτής. Η Νότια Κορέα επίσης σχεδιάζει να ξεκινήσει τη δική της αυτόνομη επανάσταση το 2019.

Στις ΗΠΑ η General Motors σχεδιάζει να λανσάρει 25 ηλεκτρικά οχήματα με αρκετά από αυτά να έχουν δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης μέχρι το 2023. Η GM έχει σχέδια για λανσάρισμα του πρώτου της αυτόνομου οχήματος το 2019. Σύμφωνα με τους αναλυτές της IHS η Κίνα έχει το προβάδισμα, αλλά δεν σημαίνει ότι αυτό δεν μπορεί να αλλάξει μέσα στα επόμενα χρόνια.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top