Byton M-Byte

Byton M-Byte: Τετρακίνητο ηλεκτρικό SUV με ισχύ 402 hp και αυτονομία 435χλμ

Η Byton είναι μία startup πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έδρα την Ναντσίνγκ στην Κίνα. Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το μοντέλο παραγωγής του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, το οποίο ονομάζεται Byton M-Byte και σκοπεύει να το διαθέσει και στην Ευρώπη.

Η παρουσίαση του Byton M-Byte έγινε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και παρόλο που πρόκειται για το μοντέλο παραγωγής, η εταιρεία αναφέρει ότι θα χρειαστεί λίγο χρόνο ακόμα μέχρι να μπει στην τελική γραμμή συναρμολόγησης.

Byton M-Byte

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα πρώτα Byton M-Byte θα παραδοθούν σε κινέζους πελάτες στα μέσα του 2020, στη συνέχεια θα αρχίσουν οι παραδόσεις στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, το 2021. Επίσης, η εταιρεία αναφέρει ότι θα ανοίξει τις προπαραγγελίες σε αυτές τις δύο αγορές μέσα στο 2020.

Η εταιρεία είναι πεπεισμένη ότι μπορεί να ξεκινήσει την παραγωγή του Byton M-Byte για την κινεζική αγορά στα μέσα του 2020, αν και δεν έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη των υποδομών του εργοστασίου της στο Ναντσίνγκ.

Byton M-Byte

Πρέπει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία θα κάνει τα πάντα για να τηρήσει τις υποσχέσεις της, διότι έχει λάβει ήδη πάνω από 50.000 κρατήσεις από όλο τον κόσμο.

Το μεγαλύτερο ατού του premium ηλεκτρικού SUV Byton M-Byte και το κύριο selling point είναι η καμπύλη οθόνη των 48 ιντσών, η οποία είναι η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Παρατηρώντας το μοντέλο παραγωγής διαπιστώνουμε ότι η οθόνη του Byton M-Byte διατηρήθηκε αυτούσια από το concept και ελέγχεται από δύο άλλες οθόνες: μία οθόνη αφής 7 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού και μία 8 ιντσών μεταξύ των εμπρός καθισμάτων.

Byton M-Byte

Εκτός από αυτές τις δύο οθόνες, θα προσφέρονται πολλαπλές λειτουργίες αλληλεπίδρασης με το όχημα, όπως έλεγχος αφής, έλεγχος με χειρονομίες και φωνή, αναγνώριση προσώπου του οδηγού, καθώς και φυσικά κουμπιά.

Εξωτερικά, το μοντέλο παραγωγής του Byton M-Byte διαφέρει κάπως από το concept. Oι κάμερες οπισθοπορείας έχουν αντικατασταθεί από πιο συμβατικούς καθρέπτες, οι προβολείς διαθέτουν δύο πρόσθετα που λειτουργούν ως LED DRL, οι προφυλακτήρες επανασχεδιάστηκαν και οι λαβές των θυρών είναι πλέον ορατές, αν και διαθέτουν ένα κομψό pop-out σχεδιασμό.

Η Byton υπόσχεται έναν πολύ ανταγωνιστικό συντελεστή οπισθέλκουσας χάρη στη χαμηλή οροφή και το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σώμα που διαθέτει μια πλήρως περικλεισμένη μπροστινή πρόσοψη, χειρολαβές πόρτας και επιπλέουσα σχεδίαση στύλου C που διοχετεύει τη ροή του αέρα γύρω από το greenhouse.

Το Byton M-Byte είναι πισωκίνητο, έχει έναν ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 268hp και η 72kWh μπαταρία προσφέρει αυτονομία 360 χιλιόμετρα, με βάση το WLTP. Επίσης, υπάρχει μία τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που έχουν ονομαστική ισχύ 402 hp. Η έκδοση αυτή έχει 95kWh που παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία 435 χιλιομέτρων.

Ανάλογα με την περιοχή, η Byton θα προσφέρει γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος μέχρι 150 kW και φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος μεταξύ 3,7 και 22 kW. Χρησιμοποιώντας τη φορτιστή των 150kW, η μπαταρία μπορεί να φτάσει έως και 80 τοις εκατό σε περίπου 35 λεπτά.

Οι τιμές για το M-Byte θα ξεκινούν από 45.000€ στην Ευρώπη, χωρίς τον ΦΠΑ και τα λοιπά.

Πηγή