Αυτόνομο μπροστινό τροχό για το Boeing 737NG θα δοκιμάσει η γνωστή κατασκευάστρια αεροσκαφών. Ο αυτόνομος τροχός θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων μεταξύ της στιγμής που κλείνουν οι πόρτες του αεροσκάφους και της απομάκρυνσής του.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, η Boeing συνεργάζεται με τις Stirling Dynamics και WheelTug.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν το αεροσκάφος απομακρύνεται από την φυσούνα-πύλη, απαιτείται είτε χειροκίνητη ώση από τον πιλότο, είτε ρυμούλκηση από ένα όχημα στο έδαφος. Ο αυτόνομος μπροστινός τροχός, θα περιέχει ηλεκτρονικούς κινητήρες, οι οποίοι θα τροφοδοτούνται από τη βοηθητική μονάδα ισχύος.
Έτσι, οι πιλότοι θα μπορούν να μεταβούν ή να απομακρυνθούν από την πύλη χωρίς να χρειάζονται επιπλέον ώση. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος αναμονής για τους επιβάτες.
Αυτή τη στιγμή, η διαδικασία αυτή κατά μέσο όρο παίρνει 13 λεπτά, ενώ με το νέο σύστημα θα απαιτείται περίπου 1 λεπτό.
Προς το παρόν, όπως ήδη αναφέρθηκε, ο εν λόγω τροχός είναι σχεδιασμένος για δοκιμαστική χρήση μόνο στο Boeing 737NG. Το πότε ακριβώς η Boeing θα ξεκινήσει τις δοκιμές δεν έχει διευκρινιστεί.
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.