Αυτόνομο μπροστινό τροχό για το Boeing 737NG θα δοκιμάσει η γνωστή κατασκευάστρια αεροσκαφών. Ο αυτόνομος τροχός θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων μεταξύ της στιγμής που κλείνουν οι πόρτες του αεροσκάφους και της απομάκρυνσής του.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, η Boeing συνεργάζεται με τις Stirling Dynamics και WheelTug.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν το αεροσκάφος απομακρύνεται από την φυσούνα-πύλη, απαιτείται είτε χειροκίνητη ώση από τον πιλότο, είτε ρυμούλκηση από ένα όχημα στο έδαφος. Ο αυτόνομος μπροστινός τροχός, θα περιέχει ηλεκτρονικούς κινητήρες, οι οποίοι θα τροφοδοτούνται από τη βοηθητική μονάδα ισχύος.
Έτσι, οι πιλότοι θα μπορούν να μεταβούν ή να απομακρυνθούν από την πύλη χωρίς να χρειάζονται επιπλέον ώση. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνεται ο χρόνος αναμονής για τους επιβάτες.
Αυτή τη στιγμή, η διαδικασία αυτή κατά μέσο όρο παίρνει 13 λεπτά, ενώ με το νέο σύστημα θα απαιτείται περίπου 1 λεπτό.
Προς το παρόν, όπως ήδη αναφέρθηκε, ο εν λόγω τροχός είναι σχεδιασμένος για δοκιμαστική χρήση μόνο στο Boeing 737NG. Το πότε ακριβώς η Boeing θα ξεκινήσει τις δοκιμές δεν έχει διευκρινιστεί.