Η BMW παρουσίασε το Power BEV concept μέσω ενός δοκιμαστικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου 720 ίππων με τρεις πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες και επιδόσεις που ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Χρησιμοποιώντας τρεις ηλεκτροκινητήρες πέμπτης γενιάς της BMW το Power BEV έχει μέγιστη ισχύ πάνω 530 kW ή 720 hp που του προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Οι τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυάζουν μοτέρ και ηλεκτρονικά συστήματα μέσα στο ίδιο περίβλημα. Ο ένας είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα, ενώ οι άλλοι δύο βρίσκονται στον πίσω άξονα. Ακριβώς την ίδια διαμόρφωση θα έχει και η επόμενη γενιά Tesla Roadster.
Επιπλέον, το Power BEV διαθέτει τεχνολογία e-torque vectoring η οποία είναι πιο αποτελεσματική και ακριβής σε σχέση με το παραδοσιακό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Με αυτό το σύστημα ο κάθε πίσω τροχός τροφοδοτείται από διαφορετικό κινητήρα.
Ο project manager του Power BEV, Matthias Stangl, δήλωσε ότι το όχημα έχει ροπή στρέψης σχεδόν 10000 Nm, συγκρίνοντάς την με αυτή τριών ημιφορτηγών. Βέβαια, είναι αντίστοιχη με αυτή των βασικών Tesla Roadster.
Η BMW δήλωσε ότι αυτός ο τύπος ηλεκτρικού κινητήρα θα κάνει το ντεμπούτο του στο iX3, το ολοκαίνουριο SUV της εταιρείας το οποίο πρόκειται να βγει στην αγορά το 2020. Ωστόσο, το iX3 θα έχει μόνο έναν τέτοιο κινητήρα, σε αντίθεση με τον τριπλό κινητήρα του Power BEV.
Το Power BEV χρησιμοποιεί ένα μοντέλο παραγωγής BMW της Σειράς 5 και η BMW τόνισε ότι ενσωματώνει το μοναδικό νέο σύστημα κίνησης χωρίς να θυσιάζει το χώρο των επιβατών.
Τέλος, η εταιρεία έχει καταφέρει να βρίσκεται δύο χρόνια μπροστά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει και ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει 25 οχήματα μέχρι το 2023.