Τουλάχιστον το 85% των αυτοκινήτων της BMW θα έρχονται με μηχανή εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030, σύμφωνα με τον Klaus Frohlich, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων.
Παρόλο που η γερμανική κατασκευάστρια έχει ξεκινήσει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και τις νέες τεχνολογίες φαίνεται να ακολουθεί μια συντηρητική προσέγγιση, αναμένοντας μόνο λίγα από τα αυτοκίνητά της να είναι ηλεκτρικά την επόμενη δωδεκαετία.
Ο Klaus Frohlich, σε δήλωσή του στο GoAuto πρόσθεσε ότι ένα αισιόδοξο σενάριο θα ήταν το 30% της εταιρείας να είναι πλήρως ηλεκτρικά ή υβριδικά plug-in και το 70% εσωτερικής καύσης. “Αν θεωρήσεις ότι από αυτό το 30%, τα μισά θα είναι υβριδικά plug-in, τότε έχω 85% στο χαρτοφυλάκιό μου του 2030 που είναι εσωτερικής καύσης”.
Ο Frohlich ανέφερε μάλιστα ότι ήδη η εταιρεία έχει συνάψει δεκαετή συμβόλαια για προμήθεια λιθίου και κοβάλτιου για τη μελλοντική της παραγωγή μπαταριών που αναμένεται να ξεκινήσει το 2025.
Η BMW όπως ήδη αναφέρθηκε ακολουθεί μια πιο συντηρητική προσέγγιση αν αναλογιστεί κανείς ότι πχ η Volkswagen εκτιμά ότι μέχρι το 2030 πάνω από το 50% των μοντέλων θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Η BMW όμως δεν φαίνεται ότι δεν το γνωρίζει αυτό και η συντηρητική της προσέγγιση δεν είναι η μη επαφή με την πραγματικότητα αλλά το αντίθετο, καθώς πιστεύει ότι υπάρχει έλλειψης παγκόσμιας υιοθέτησης της τεχνολογίας αλλά και κατάλληλων υποδομών που θα την υποστηρίζουν.
Μάλιστα, αναφέρει και συγκεκριμένα παραδείγματα όπως η Αυστραλία και η Ρωσία όπου θεωρεί ότι τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να υφίστανται για αρκετό καιρό.