Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η BMW, κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία, ενώ είναι δεύτερη στην Ευρώπη.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μας απασχολούν ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, κάτι που θα ισχύσει και στο μέλλον. Με δεδομένο ότι αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παρουσιάζουν συνεχώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα οποία θα προσπαθήσουν να κατακτήσουν την κορυφή σε όλες τις μεγάλες αγορές παγκοσμίως.
Ήδη, πριν από λίγο καιρό είχαμε τα αποτελέσματα για τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2019, με την Tesla και το Model 3 να είναι στην πρώτη θέση της λίστας. Αυτή τη φορά το BMW Group, όπου ανήκουν οι BMW και Mini, επικαλέστηκε στοιχεία από την υπηρεσία στατιστικής IHS Markit New Registration, όσον αφορά τα plug-in οχήματα, δηλαδή τα BEV (Battery Electric Vehicle) και τα PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εν λόγω εταιρείας, από τον Μάρτιο του 2019 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2020 ο γερμανικός Όμιλος βρίσκεται στην κορυφή, όσον αφορά το μερίδιο που κατέχουν τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα στην αγορά εντός των συνόρων. Το BMW Group έχει το 18% επί γερμανικού εδάφους (έπεσε από το 21%, όπου βρισκόταν στο τέλος του 2019), όντας στην πρώτη θέση μπροστά από Volkswagen (11%) και Mercedes (10%).
Όμως, στην Ευρωπαϊκή Ένωση χάνει την πρωτιά από την Tesla (18% από 20%), με το BMW Group να βρίσκεται δεύτερο, έχοντας πέσει από το 14% στο 13%, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται η Renault με 9% από 8%.
Σε παγκόσμιο επίπεδο τώρα, οι Γερμανοί βλέπουν και πάλι την πλάτη της Tesla, που κατέχει το 20% της αγοράς, αλλά και της BYD από την Κίνα, η οποία έχει 8%, με το BMW Group να είναι στην τρίτη θέση με 7% μερίδιο.
Από εκεί και πέρα, στην τέταρτη θέση παγκοσμίως βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, που είναι το i3 με 15%, τη στιγμή που πρώτο είναι το Renault Zoe με 22%, δεύτερο το Nissan Leaf με 20% και τρίτο το VW e-Golf με 16%.
Τέλος, άλλα δύο γραφήματα μας δείχνουν ότι το BMW Group ξεπερνάει τον μέσο όρο όλων των υπόλοιπων εταιρειών σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως και σε ΗΠΑ, Ευρώπη (συμπεριλαμβάνεται και η Γερμανία), Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία, Νορβηγία, ενώ στις ίδιες χώρες τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του Ομίλου ξεπερνούν σε μερίδιο αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.