BMW iNEXT: Έρχεται το 2021 με 120kWh μπαταρίες και 600 χιλιόμετρα αυτονομία

Μαζί με το BMW i4 και το BMW iX3, δοκιμάστηκε σε συνθήκες έντονου ψύχους στη Σουηδία και το BMW iNEXT. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε κάποια πράγματα και να πάρουμε μία πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό SUV.

To BMW iNEXT βασίζεται στο Vision iNEXT concept που είχε παρουσιάσει η εταιρεία τον Σεπτέμβριο του 2018. Ωστόσο, βλέποντας τις φωτογραφίες του ηλεκτρικού SUV παρατηρούμε κάποιες βασικές διαφορές, σε σύγκριση με το αρχικό concept. Οι suicide doors έχουν αντικατασταθεί από ένα σετ κλασικών πορτών, και η μάσκα έχει μικρύνει αισθητά και έχει πλέον είναι ενωμένη με την πρόσθετη εισαγωγή αέρα.

Επιπλέον η B-pillar έχει επανασχεδιαστεί και οι κάμερες αντικαταστάθηκαν από απλούς συμβατικούς καθρέφτες.

Γενικότερα ο σχεδιασμός του BMW iNEXT βασίζεται στο BMW X7, διαθέτει καμπύλες στη μπροστινή ποδιά και μία «Streamflow» γραμμή, που αποτελεί ένα χαρακτηριστικό στοιχείο των ηλεκτρικών οχημάτων «i».

Στο BMW Vision iNEXT πίσω από την μάσκα η εταιρεία είχε κρύψει όλους τους απαραίτητους αισθητήρες που καθιστούν ένα αυτόνομο όχημα επιπέδου 3 και η BMW στοχεύει να κυκλοφορήσει το 2021. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές εάν αυτά τα στοιχεία θα μεταφερθούν από το concept στο BMW iNEXT μοντέλο παραγωγής.

Οι φωτογραφίες των δοκιμών δεν μας αποκαλύπτουν τίποτα όσον αφορά το εσωτερικό του BMW iNEXT. Ωστόσο, σύμφωνα με το αρχικό concept το τιμόνι θα συρρικνώνεται στο εσωτερικό του ταμπλό όταν ενεργοποιείται ο αυτόματος πιλότος, και στις πίσω πόρτες θα υπάρχουν touch panels κρυμμένα μέσα στην επένδυση του σαλονιού, τα οποία θα επιτρέπουν στους επιβάτες να εκτελούν ποικίλες ενέργειες, όπως το να ρυθμίζουν τον ήχο.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το BMW iNEXT θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το BMW i4, οπότε αναμένεται να έχει 120kWh. Επίσης, η BMW τόνισε πώς το iNEXT θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 600 χιλιόμετρα, και πως η πλατφόρμα του iNEXT θα υποστηρίζει οχήματα βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.

Πηγή