Close

BMW Definition CE 04: Πότε θα βγει στην παραγωγή το ηλεκτρικό σκούτερ;

BMW Definition CE 04

BMW Definition CE 04

Σε περίπου 2 μήνες θα έρθει η έκδοση παραγωγή του BMW Definition CE 04, το οποίο αναμένεται να έχει αυτονομία από 120 έως 130 χιλιόμετρα.

Η BMW Motorrad παρουσίασε την Τετάρτη 11/11 το Definition CE 04, ένα αμιγώς ηλεκτρικό σκούτερ που αποτελεί την έκδοση προ-παραγωγής του Concept Link που μας είχε παρουσιάσει το 2017.

Η εταιρεία ήταν ιδιαίτερα φειδωλή όσον αφορά σε λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος, αλλά και για το πότε θα ξεκινήσει η εμπορική του διάθεση και σε ποια τιμή.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια ενός online event στο οποίο ήταν παρόντες ο επικεφαλής σχεδίασης της BMW Motorrad, Edgar Heinrich και ο επικεφαλής Μarketing και Product Management της εταιρείας, Ralf Rodepeter, βγήκαν κάποιες ειδήσεις.

Το κοινό που παρακολούθησε την παρουσίαση μέσω youtube, είχε την ευκαιρία να απευθύνει κάποιες ερωτήσεις στα στελέχη της γερμανικής μάρκας. Μια από αυτές αφορούσε το πότε θα βγει στην παραγωγή το νέο σκούτερ.

BMW Definition CE 04
BMW Definition CE 04

«Δεν μπορούμε να απαντήσουμε στο πότε ακριβώς θα είναι διαθέσιμο, αλλά αυτό δεν απέχει πολύ μακριά από το να γίνει πραγματικότητα», απάντησε ο Ralf Rodepeter ο οποίος σε άλλο σημείο ανέφερε πως σε περίπου ένα δίμηνο θα παρουσιαστεί η τελική έκδοση παραγωγής του Definition CE 04.

Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό οι πωλήσεις να ξεκινήσουν μέσα στο 2022. Προσέξτε, δεν πρόκεται για επίσημη ανακοίνωση, αλλά για δική μας εκτίμηση με βάση τα όσα ειπώθηκαν από τα υψηλόβαθμα στελέχη της βαυαρικής μάρκας.

Μάθαμε, επίσης, ότι η αυτονομία του σκούτερ θα κυμαίνεται στα 120 με 130 χιλιόμετρα, ενώ η μπαταρία του η οποία βρίσκεται στο δάπεδο «έχει αρκετά μεγάλο βάρος και για τον λόγο αυτό δεν είναι αποσπώμενη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Ralf Rodepeter.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top