Electric Cars

BMW 7 Series: Η επόμενη γενιά θα έχει και ηλεκτρική έκδοση

Η BMW ανακοίνωσε ότι η επόμενη γενιά της 7 Series θα έχει και ηλεκτρική έκδοση, ενώ μέχρι το 2030 έχει σκοπό να ηλεκτροποιήσει τη μισή γκάμα της.

Εδώ και αρκετό καιρό υπήρχαν οι φήμες ότι η 7 Series θα πάρει ηλεκτρική μορφή στο μέλλον. Πλέον, αυτό έχει κάθε επισημότητα, καθώς η BMW ανακοίνωσε ότι η επόμενη γενιά του μοντέλου θα έχει και ηλεκτρική έκδοση.

Μάλιστα, η γερμανική φίρμα αναμένεται να φέρει στον κόσμο και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση της 5 Series, όμως κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε στην ανακοίνωση των Βαυαρών. «Η επόμενη γενιά της BMW 7 Series θα σηματοδοτήσει ένα νέο ορόσημο. Η ναυαρχίδα της BMW προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα της επιλογής και θα είναι διαθέσιμη με τέσσερις διαφορετικούς τύπους κινητήρα.

Ένα αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης με βενζίνη ή πετρέλαιο, ένα plug-in υβριδικό και για πρώτη φορά ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, που θα εξοπλιστεί με πέμπτης γενιάς ηλεκτρικό κινητήρα.

Η προσφορά μιας τόσο ολοκληρωμένης γκάμας είναι μία ξεκάθαρη έκφραση της φιλοδοξίας του BMW Group να δώσει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέξει την τεχνολογία, που ταιριάζει καλύτερα στη βιώσιμη κινητικότητα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, το δελτίο Τύπου της BMW.

Όσον αφορά το πότε θα δούμε την 7 Series με ηλεκτρικό μοτέρ, δεν επισημοποιήθηκε κάτι, αλλά οι φήμες κάνουν λόγο για το 2022. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε τεχνολογίες του μέλλοντος μέχρι το 2025, με σκοπό ξεκάθαρα την ηλεκτροποίηση μεγάλου μέρους της γκάμας της.

Για την ακρίβεια, έχει σκοπό να έχει 25 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα έως το 2023, τη στιγμή που ετοιμάζει ήδη 5 μέχρι το τέλος του 2021. Αυτά είναι τα i3, iX3 (η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Σενγιάνγκ στην Κίνα φέτος), iNEXT (το 2021 στο Ντινγκόλφινγκ της Γερμανίας), i4 (το 2021 στο Μόναχο) και φυσικά το Mini Cooper SE, η παραγωγή του οποίου ήδη έχει αρχίσει στην Οξφόρδη στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις πωλήσεις των plug-in αυτοκινήτων, ο στόχος της BMW είναι να φτάσει το 1/4 μέχρι το 2021, το 1/3 έως τα τέλη του 2025 και στο μισό μέχρι να βγει το 2030 και αυτή η δεκαετία. Τέλος, να σημειωθεί ότι μέχρι την επόμενη χρονιά θα αποσυρθεί το 50% των συμβατικών μοντέλων.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.