Η Bentley δήλωσε ότι πέτυχε τη σωστή συνταγή για να κυκλοφορήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο θα είναι υπερπολυτελές και πιθανότατα θα κοστίζει πολλά.
Η βρετανική μάρκα υπερπολυτελείας, που ανήκει στη Volkswagen AG, παρατείνει για άλλη μια φορά τον στόχο της να προσφέρει αποκλειστικά BEV κατά πέντε χρόνια έως το 2035, αλλά λέει ότι λανσάρει ένα «πολυτελές αστικό SUV», το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το 2026 .
Το 2018, η Bentley άρχισε να κάνει τη μετάβαση με την Bentayga Hybrid και τώρα η μάρκα προσφέρει plug-in υβριδικές εκδόσεις των Continental GT και Flying Spur.
Η Bentley, μια μάρκα συνώνυμη με πολυτελή και ισχυρά αυτοκίνητα με 12- και 8-κύλινδρους κινητήρες που μπορεί να κοστίζουν εκατομμύρια για ειδικές εκδόσεις, είπε επίσης ότι σχεδιάζει να προσφέρει ένα νέο EV ή plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα κάθε χρόνο έως το 2035.
«Για να είμαι ειλικρινής, δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση [για BEV] από τους σημερινούς πελάτες της Bentley», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Frank-Steffen Walliser κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου χθες, όπως αναφέρει το Reuters .
Δεν αποκλείει όμως νομοθετικές αλλαγές και μια νέα γενιά καταναλωτών που θέλουν ένα κομψό, ακριβό EV.
«Αλλά βλέπουμε ότι υπάρχουν νέοι πελάτες που θέλουν σίγουρα να έχουν ένα πολύ σύγχρονο αυτοκίνητο».
«Η νομοθεσία, σίγουρα, οδηγεί τον ηλεκτρισμό… αλλά και τον ανταγωνισμό», είπε ο Walliser.
Πρόσθεσε μάλιστα την προειδοποίηση ότι ο στόχος του 2035 θα μπορούσε να αλλάξει ξανά, καθώς ορισμένες παγκόσμιες περιοχές καθυστερούν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά. «Ορισμένα μέρη του κόσμου μπορεί να φτάσουν ακόμη πιο αργά από το 2035», είπε. «Ακούμε προσεκτικά τους πελάτες μας… και τι θέλουν να αγοράσουν».
Η εταιρεία τελείωσε την παραγωγή του φημισμένου κινητήρα της W12 φέτος και τώρα εστιάζει σε PHEV με 8- ή 6-κύλινδρους κινητήρες. Και λέει ότι θα συνεχίσει να κάνει PHEV «όσο οι αγορές και οι πελάτες το απαιτούν», δήλωσε ο Matthias Rabe, επικεφαλής της έρευνας και ανάπτυξης της Bentley. Σημείωσε επίσης ότι η Bentley μπορεί να συνεχίσει να κυκλοφορεί νέα οχήματα ICE και τα επόμενα χρόνια.
Το πρώτο BEV της Bentley αρχικά αναμενόταν να παράγεται από το επόμενο έτος. Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος Adrian Hallmark είχε δηλώσει προηγουμένως ότι τα σχέδια για την κυκλοφορία ενός νέου EV είχαν καθυστερήσει λόγω προβλημάτων λογισμικού καθώς και λόγω σχεδιασμού ενός οχήματος σύμφωνα με τα αυστηρά πρότυπα της Bentley και όχι τις συνθήκες της αγοράς.
Η εταιρεία υπαινίσσεται μόνο το σχήμα του νέου EV με ένα σκίτσο, το οποίο δείχνει παρόμοιο προφίλ με το SUV Bentayga. Να σημειώσουμε εδώ ότι το μοντέλο του 2025 της Bentayga ξεκινά από περίπου 208.000 $. Αλλά θα είναι πιο compact, σημείωσε ο Walliser, με μήκος μικρότερο από 5.000 χλστ., τόσο παρόμοιο σε μέγεθος με την Porsche Cayenne ή το Audi Q7, και θα κατασκευαστεί στην ίδια πλατφόρμα με την επερχόμενη Porsche Cayenne EV .
Αν και η Bentley δεν μοιράστηκε στατιστικά στοιχεία για το νέο μοντέλο, σημείωσε ότι η αυτονομία και η ταχύτητα φόρτισης θα είναι κορυφαίες προτεραιότητες.
«Δεν θέλουμε να φτιάξουμε οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. θέλουμε να φτιάξουμε μια Bentley», είπε ο Walliser.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.