Πρόσφατα άρθρο των Financial Times ανέφερε σε άρθρο του ότι ανώτατος αξιωματούχος της Baidu ισχυρίζεται ότι η κινέζικη εταιρεία θα καταφέρει να έχει αυτόνομα οχήματα στους δρόμους πριν την Google.
Μέχρι στιγμής, στην Κίνα δεν υπάρχουν πολλοί νόμοι σχετικά με την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Αυτό όμως αντί για εμπόδιο μπορεί να αποτελέσει προτέρημα και έτσι η τεχνολογία να βρεθεί νωρίτερα στους δρόμους.
Επιπλέον, η Baidu έχει το πλεονέκτημα έναντι της Google Waymo, αλλά και άλλων εταιρειών αυτόνομης οδήγησης ότι η οδήγηση στην Κίνα είναι πολύ πιο χαοτική απ’ότι στις ΗΠΑ. Κατ’αυτόν τον τρόπο, η Baidu αποκτά πλεονέκτημα, καθώς τα οχήματά της θα έχουν αντιμετωπίσει πολύ πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης.
Η Baidu υπό αυτήν την έννοια, έχει αντιμετωπίσει καταστάσεις που ποτέ δεν έχει αντιμετωπίσει η Google Waymo, κάτι που θα οδηγήσει σε ένα πιο προηγμένο σύστημα.
Από την άλλη όμως, πολλά στελέχη εταιρειών θεωρούν ότι στο τέλος όλα σχετίζονται με τη νομοθεσία και ότι η νομοθεσία είναι αυτή που θα θέσει τον ρυθμό ενσωμάτωσης της τεχνολογίας, απ’ότι η ίδια η τεχνολογία.
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.