Έναν αν μη τι άλλο πρωτότυπο τρόπο επέλεξε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi για να διαφημίσει το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV που αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2018.
Αν και είναι νωρίς ακόμα για να ξεκινήσει το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, η αντιπροσωπεία της εταιρείας στο Βερολίνο έχει “ντύσει” την πρόσοψή της με μια μεγάλη διαφημιστική πινακίδα στην οποία πρωταγωνιστούν το e-tron quattro και ο Elon Musk!
Αυτό το γαργαλιστικό παιχνίδι με τις λέξεις που επέλεξαν οι μαρκετίστες της εταιρείας χρησιμοποιώντας στο μήνυμα αντί για τη λέξη “Must” το επίθετο του ισχυρού άνδρα της Tesla, όπως και να το κάνουμε τον πέτυχε τον σκοπό του. Δεν πρόκειται απλά για ένα “Must-Have” αυτοκίνητο, αλλά για ένα “Musk-Have”!
Μέχρι προσφάτως ο Musk εμπιστευόταν για τις προσωπικές του μετακινήσεις ένα Audi Q7, το οποίο έδωσε τη θέση του στο Model X, μόλις αυτό βγήκε στην παραγωγή.
Σημειώστε δε ότι το πολυτελές SUV της Tesla γνωρίζει μεγάλη εμπορική επιτυχία στην αγορά των ΗΠΑ όντας σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων…
Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…
Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.