Categories: Self-Driving

Volkswagen I.D. Buzz Concept: Ξεκινάει η παραγωγή

Το θρυλικό Type 2 Microbus της Volkswagen ή “Bulli”, όπως έγινε ευρέως γνωστό στο πέρασμα των χρόνων, επιστρέφει δριμύτερο και αμιγώς ηλεκτρικό προσαρμοσμένο στις προσταγές της νέας αυτοκινητικής πραγματικότητας.

H σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού “Bulli” της Volkswagen, του περίφημου μικρού van που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία την εποχή των hippies, ετοιμάζεται να επιστρέψει.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της VW, Herbert Diess το δημοφιλές van θα βγει ξανά στην παραγωγή και θα βασίζεται στο I.D. Buzz Concept που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία τον περασμένο Γενάρη στο North American International Auto Show (NAIAS 2017).

Τα αυτοκίνητα με συναίσθημα είναι πολύ σημαντικά για το brand. Πουλάμε ακόμα πολλούς ‘Σκαραβαίους’ (Beetles), ειδικά στις αγορές των ΗΠΑ. Έχουμε όμως και το Microbus που παρουσιάσαμε πρόσφατα, το οποίο αποφασίσαμε να βγάλουμε στην παραγωγή”, είπε χαρακτηριστικά ο Diess μιλώντας στο AutoExpress.

Η έκδοση παραγωγής του I.D. Buzz βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, πάνω στην οποία θα κατασκευαστούν όλα τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρείας και αναμένεται να βγει στην παραγωγή μέχρι το 2020.

Μάλιστα, όπως συνέβη και με το “Bulli”, το νέο microbus της VW θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις (pick-up, camper, Samba), κάτι που επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Oliver Stefano.

Λεπτομέρειες για τεχνικά χαρακτηριστικά και τις τεχνολογίες με τις οποίες θα εξοπλίζεται το σύγχρονο “Bulli” δεν υπάρχουν. Όπως δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του.

Μετά βεβαιότητας όμως μπορούμε να πούμε πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης. Τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου I.D. Buzz concept, πάντως, ήταν άκρως εντυπωσιακά (4κίνηση, 430 χιλιόμετρα αυτονομία, απόδοση 369 ίππων), οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την έκδοση παραγωγής.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.