Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Apple είναι πίσω από τους ανταγωνιστές

Η Apple είναι, αδιαμφισβήτητα, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τεχνολογίας στον κόσμο (τουλάχιστον από άποψη ετήσιων εσόδων). Μάλιστα, το περασμένο καλοκαίρι ο κολοσσός του Cupertino έφτασε να αξίζει 1 τρισεκατομμύριο δολάρια (!). Είναι λογικό λοιπόν η εταιρεία να δραστηριοποιείται και στον τομέα της μεγαλύτερης επανάστασης των τελευταίων ετών, της αυτόνομης οδήγησης.

Τους τελευταίους μήνες έχει γίνει πλέον επίσημο πως η Apple ασχολείται με την ανάπτυξη συστημάτων αυτονομίας. Άλλωστε, είναι κάτι που έχει επιβεβαιώσει και ο Tim Cook σε συνέντευξη του. Όμως, παρά το γεγονός πως ο κατασκευαστής «τρέχει» προγράμματα σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση (όπως το πολυφημισμένο Project Titan), εκείνα μάλλον δεν κυλούν με τον ρυθμό που θα έπρεπε. Σύμφωνα με τα ετήσια στατιστικά που δημοσίευσε η κυβέρνηση της Καλιφόρνια, τα αυτόνομα οχήματα της Apple φαίνεται να αποδείχτηκαν τα λιγότερο βελτιωμένα, πάντα σε σχέση με εκείνα των Google Waymo και GM Cruise.

Συγκεκριμένα, οι εφεδρικοί οδηγοί των αυτόνομων μοντέλων του Cupertino έπρεπε να διακόψουν την λειτουργία αυτόματου πιλότου περίπου μια φορά κάθε ένα μίλι (δηλαδή 1.6 χιλιόμετρα). Την ίδια στιγμή, ένα όχημα της Cruise μπορούσε να πλοηγηθεί αυτόνομα για πάνω από 5 χιλιάδες μίλια, ενώ ένα αντίστοιχο της Waymo χρειαζόταν ανθρώπινη παρέμβαση κάθε 11 χιλιάδες μίλια (!), όντας απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία. Τα στατιστικά φανερώνουν πόσο πίσω βρίσκεται η Apple σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Προφανώς, τα συστήματα αυτονομίας του κατασκευαστή δεν βρίσκονται στο ιδανικό επίπεδο. Αντιθέτως, πρέπει να συγκαταλέγονται στην κατηγορία 1 ή 2 (το πολύ).

Η Apple ισχυρίζεται πως η εικόνα των στατιστικών της τοπικής κυβέρνησης δεν παρουσιάζει την κατάσταση ως έχει. Για παράδειγμα, η αλήθεια είναι πως τα μοντέλα του Cupertino έχουν εμπλακεί σε ελάχιστα τροχαία ατυχήματα, την στιγμή που οι Waymo και Cruise παίρνουν βραβείο… καταστροφής, αφού τα μοντέλα τους έχουν προκαλέσει αμέτρητες ζημιές. Όπως και να έχει, η Apple καλείται να ανεβάσει ρυθμούς και να επενδύσει ακόμα μεγαλύτερα ποσά στα τμήματα αυτόνομης οδήγησης της, αν θέλει να συγκαταλέγεται στους κορυφαίους του τομέα.

Πηγή