Τα προϊόντα της Apple αποτελούν πηγή έμπνευσης για τους σχεδιαστές της νέας οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen, I.D.
Μετά το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές καυσαερίων (dieselgate) το VW Group χάραξε νέα στρατηγική με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση.
Ο γερμανικός Κολοσσός της Παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας θα επενδύσει περί τα 34 δισ. ευρώ μέχρι το 2022 στα ηλεκτρικά οχήματα, την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και την παροχή υπηρεσιών κινητικότητας.
Μόνο η Volkswagen θα ξοδέψει 6 δισ. ευρώ για την εξέλιξη της νέας πλατφόρμας Modular Electric Platform ( MEB) η οποία θα φιλοξενήσει όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας όπως το I.D. hatchback, το I.D. Crozz crossover και το I.D. Buzz.
Οι δέκα εταιρείες με τις περισσότερες ευρεσιτεχνίες στην αυτόνομη οδήγηση
Στα μέλη της ηλεκτρικής οικογένειας της Volkswagen εφαρμόζεται μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που βασίζεται σε αυτήν των προϊόντων της Apple, έχοντας ως κύρια χαρακτηριστικά την απλότητα, τις λιτές και καθαρές γραμμές.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιαστής της εταιρείας, Klaus Bischoff, τα προϊόντα της εταιρείας του Κουπερτίνο αποτελούν σημείο αναφοράς για την εξέλιξη του στυλ στη σύγχρονη εποχή.
“Επαναπροσδιορίζουμε τις αξίες της Volkswagen για την εποχή της ηλεκτροκίνησης. Αυτό που διακυβεύεται είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο σημαντικός, ‘καθαρότερος’ και σαφέστερος γίνεται απεικονίζοντας παράλληλα μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική”, δήλωσε στο Reuters o Bischoff.
“Στο παρελθόν όλα ήταν πολύ συγκεντρωτικά, τέθηκαν πολύ στενά όρια στο δρόμο της επιτυχίας. Σήμερα είναι η πιο συναρπαστική περίοδος της καριέρας μου γιατί επιτρέπεται να κάνω πράγματα που δεν ήμουν συνηθισμένος”, προσθέτει.