Από την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, η Anytime περνάει σε μία νέα εποχή, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός κόσμου με περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση.
Αυτή είναι η βάση της σημερινής φιλοσοφίας της Anytime, που συνοδεύεται από τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και της εικόνας του brand και την πηγαίνει ακόμα πιο μπροστά, ώστε να φέρει μια θετική αλλαγή στη ζωή των ανθρώπων, καθώς ασφάλεια δεν σημαίνει μόνο ετοιμότητα απέναντι στο αναπάντεχο, αλλά καθημερινή ηρεμία και σιγουριά.
Η ζωή και οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και μαζί αλλάζει και η Anytime για να προσφέρει απλότητα, αλλά και περισσότερες επιλογές.
Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής η Anytime:
• Λανσάρει ένα ανανεωμένο website, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά και μόνο για τη διευκόλυνση των πελατών της.
• Παρέχει νέες λύσεις σε προϊόντα, εξασφαλίζοντας επιπλέον καλύψεις για τους πελάτες της.
• Αναπτύσσει νέες υπηρεσίες, πέραν της ασφάλισης, στην προσπάθειά της να προσφέρει στους πελάτες της κάθε στιγμή περισσότερα.
Η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN που άλλαξε τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά, ξεκίνησε το 2006 αντιπροσωπεύοντας το νέο τρόπο ασφάλισης αυτοκινήτου, με σύγχρονες και πρωτοποριακές λύσεις.
To site είναι άκρως ενδιαφέρον αλλα οταν ένα άρθρο δεν είναι ακριβώς άρθρο αλλα περισσότερο διαφήμιση, δε θα πρέπει να το αναφέρετε; Το tag smart cities είναι άκυρο.