Ένα δημοσίευμα ιστοσελίδας που ειδικεύεται στα supercars ήρθε να ταράξει τα νερά και να προκαλέσει «ονειρώξεις» στους λάτρεις της Ferrari, μιας και κάνει λόγο για αναβίωση της θρυλικής F40.
Τη «βόμβα» έριξε το The Supercar Blog το οποίο σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στις 15 Αυγούστου ανέφερε πως υπάρχουν φήμες που θέλουν το τμήμα της ιταλικής φίρμας που ασχολείται αποκλειστικά με Special Projects (ιδρύθηκε το 2008), να δουλεύει εδώ και καιρό κάτω από άκρα μυστικότητα πάνω σε ένα supercar που φέρει την κωδική ονομασία «SP42».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το νέο αυτό concept αποτελεί τη σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής F40 και μάλιστα είναι πολύ πιθανό τα αποκαλυπτήριά του να πραγματοποιηθούν σύντομα.
Μέσα σε λίγα 24ωρα το θέμα πήρε διαστάσεις με ιστοσελίδες από όλο τον κόσμο να αναδημοσιεύουν το θέμα και να προχωρούν σε διάφορες υποθέσεις, μιας και τίποτα δεν είναι επίσημο.
Σύμφωνα με το The Supercar Blog, το νέο supercar που θα παραχθεί σε ένα και μοναδικό αντίτυπο, θα εφοδιάζεται κατά πάσα πιθανότητα με τον V8 2,9 λίτρων twin-turbo κινητήρα της Ferrari F8 Tributo, που αποδίδει 720 PS και 770 Nm ροπής.
Κάποιοι πάντως αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο το αν μη τι άλλο εντυπωσιακό supercar να εφοδιάζεται με τον υβριδικό κινητήρα της SF90 Stradale – του πρώτου PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) παραγωγής της Ferrari.
Το εν λόγω hypercar εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα που συναντάμε στην F8 Tributo και την 488 Pista, μόνο που σε αυτήν την περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 780 PS.
Μαζί του υπάρχουν και τρεις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 220 PS με αποτέλεσμα η συνολική ισχύς να εκτοξεύεται στους 1,000 PS και η μέγιστη ροπή στα 800 Nm!
Το The Supercar Blog δημοσίευσε μάλιστα και κάποια renders που βασίζονται στα -εντυπωσιακά είναι η αλήθεια- σχέδια του Samir Sadikhov. Όλα τα λεφτά βέβαια η εντυπωσιακή ευμεγέθης πίσω αεροτομή που παραπέμπει στην διαχρονική F40.
Μακάρι οι φήμες να επιβεβαιωθούν και να δούμε άλλο ένα έργο τέχνης με την υπογραφή της Ferrari.
Ferrari F40
Ήταν τελευταίο μοντέλο της Ferrari που εξελίχθηκε υπό τις οδηγίες του Enzo Ferrari. Ήθελε να είναι «το καλύτερο και το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου».
Το μηχανολογικό κομμάτι επιμελήθηκε ο Nicola Materazzi και το σχεδιαστικό ο Pininfarina.
Παρήχθη σε 1.315 αντίτυπα, όλα χειροποίητα και ως τα τέλη του 1989 ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα. Θεωρείται δε ως το πρώτο μοντέρνο αυτοκίνητο υπερεπιδόσεων (supercar).
Στην παραγωγή: 1987 – 1992
Κινητήρας: 2.9L twin-turbo V8
Ιπποδύναμη: 471 hp
0-100 χλμ/ώρα: 4,1″
Τελική ταχύτητα: 324 χλμ/ώρα