Ανακαλούνται όλα τα ηλεκτρικά Polestar 2 λόγω προβλημάτων που παρουσιάζει το λογισμικό τους
Close

Ανακαλούνται όλα τα ηλεκτρικά Polestar 2 λόγω προβλημάτων που παρουσιάζει το λογισμικό τους

Polestar 2

Polestar 2 US Launch August 2020 Copyright Free Ref: Polestar2_US_Launch-0081.jpg

Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε αρκετά ανά τον κόσμο Polestar 2 οδήγησαν την σουηδική εταιρεία στο να προχωρήσει στην ανάκλησή τους.

Όπως είχαμε αναφέρει σε άλλο άρθρο ιδιοκτήτες του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού fastback βρέθηκαν προ δυσάρεστων εκπλήξεων όταν την ώρα που οδηγούσαν, τα αυτοκίνητά τους σταμάτησαν εντελώς ξαφνικά να λειτουργούν.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως ανακαλούνται και τα 2.189 Polestar 2 που έχουν πουληθεί σε Ευρώπη και Κίνα, αναφέροντας παράλληλα πως το πρόβλημα που παρουσιάστηκε οφείλεται σε σφάλμα στο λογισμικό της μονάδας ελέγχου της μπαταρίας.

Η Polestar έχει ενημερώσει τους ιδιοκτήτες των Polestar 2 ότι πρέπει να επισκεφθούν εξουσιοδοτημένο συνεργείο ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα.

Polestar 2
Polestar 2
H προσωρινή λύση

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης επισκευής, η σουηδική εταιρεία συμβούλευσε τους ιδιοκτήτες, σε περίπτωση που παρουσιαστεί απώλεια ισχύος και το όχημά τους ακινητοποιηθεί, να βγουν από το αυτοκίνητο, να το κλειδώσουν και να περιμένουν για 10 λεπτά.

Εφόσον ακολουθήσουν αυτήν τη διαδικασία θα μπορέσουν εν συνεχεία να χρησιμοποιήσουν κανονικά το αυτοκίνητό τους. Βέβαια, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της Polestar στο Auto News, αυτή είναι μια προσωρινή λύση και δεν διορθώνει το πρόβλημα.

Μελλοντικά η λύση θα είναι OTA

Ο εκπρόσωπος της Polestar σημείωσε επίσης ότι το πρόβλημα θα μπορούσε να διευθετηθεί και μέσω over-the-air (OTA) ενημέρωσης του λογισμικού, όμως αυτή η λύση θα είναι διαθέσιμη από το 2021 και έπειτα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top