Close

Polestar 2: Πρόβλημα προκαλεί την ξαφνική ακινητοποίηση του ηλεκτρικού fastback

Polestar 2

Polestar 2 /CarUp

Τουλάχιστον 30 Polestar 2 σε Σουηδία, Νορβηγία και Γερμανία ακινητοποιήθηκαν ξαφνικά την ώρα που κινούνταν στο δρόμο, σύμφωνα με αναφορές.

Το Polestar 2 έχει ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό την εμπορική του πορεία σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές και ρίχνοντας μια ματιά στις πωλήσεις, ειδικά σε χώρες όπως η Νορβηγία και η Σουηδία, όπου η ηλεκτροκίνηση είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, οι πρώτες ενδείξεις είναι εντυπωσιακές.

Με την έναρξη της παραγωγής ωστόσο άρχισαν να εμφανίζονται και προβλήματα νεότητας. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα CarUp, περισσότεροι από 30 ιδιοκτήτες του Polestar 2 σε Νορβηγία, Σουηδία και Γερμανία, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα αυτοκίνητά τους τα οποία εντελώς ξαφνικά σταμάτησαν να λειτουργούν. Πριν συμβεί αυτό, σε κάποιους εμφανίστηκε προειδοποιητικό μήνυμα που ανέφερε πρόβλημα στο σύστημα κίνησης.

Σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, τα αυτοκίνητα χρειάστηκε να μείνουν στο συνεργείο για σχεδόν ένα μήνα μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές. Χαρακτηριστική η μαρτυρία του Tobias Åkeblom από την Luleå μια πόλη που βρίσκεται 900 χιλιόμετρα μακριά από τη Στοκχόλμη. Μιλώντας στο CarUp είπε πως την επομένη της παραλαβής του Polestar 2, το αυτοκίνητο σταμάτησε να λειτουργεί και έτσι οδηγήθηκε στο συνεργείο για επισκευή. Ο χρόνος αναμονής στην περίπτωσή του ήταν 30 ημέρες.

polestar 2

Το CarUp αναφέρει ότι το πρόβλημα σχετίζεται με το 12βολτο σύστημα του αυτοκινήτου. Παρόμοιο πρόβλημα παρουσιάζουν και κάποια Tesla Model 3 μόνο που εκεί το θέμα λύνεται με την αντικατάσταση της μπαταρίας 12V. Στην περίπτωση του Polestar 2 ωστόσο φαίνεται πως το πρόβλημα είναι πιο περίπλοκο.

Μιλώντας στη σουηδική ιστοσελίδα ο PR manager της Polestar, Brent Ellis ανέφερε πως η μπαταρία 12V δεν ήταν η πηγή του κακού σε όλες τις περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά η κατάσταση που αντιμετώπισαν οι οδηγοί των Polestar 2 είναι ίδια: το αυτοκίνητό τους ακινητοποιείται ξαφνικά και δεν λειτουργεί ξανά. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα δεν εμφανίζεται καν προειδοποιητικό μήνυμα και αυτό προφανώς μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις ιδιαίτερα αν κινείσαι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top