Alfa Romeo: Στα σκαριά ολοκαίνουργια Giulietta αμιγώς ηλεκτρική και με πιο σπορ εμφάνιση;
Close

Alfa Romeo: Στα σκαριά ολοκαίνουργια Giulietta αμιγώς ηλεκτρική και με πιο σπορ εμφάνιση;

Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta

H παραγωγή της Alfa Romeo Giulietta θα σταματήσει μέχρι τα τέλη του έτους, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα ξαναδούμε Giulietta στο μέλλον.

Όπως αναφέρει το ιταλικό money.it, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα υπάρξει ολοκαίνουργια Giulietta η οποία θα ανακοινωθεί εντός του 2021, αφού πρώτα ολοκληρωθεί η διαδικασία συγχώνευσης της Fiat Chrysler Automobiles (FCA) με το Group PSA, από την οποία θα προκύψει μια νέα εταιρεία που θα φέρει την ονομασία Stellantis.

Μάλιστα, όπως σημειώνει το ρεπορτάζ, η νέα Giulietta, θα κυκλοφορήσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πέρα από τις βενζινοκίνητες και τις υβριδικές εκδόσεις.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η νέα Giulietta θα είναι εντελώς διαφορετική από την προκάτοχό της, εξέλιξη απολύτως φυσιολογική αν σκεφτούμε ότι θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP) του Group PSA, ενώ θα χρησιμοποιεί και τα μοτέρ του ομίλου.

Από αισθητικής άποψης θα ακολουθηθεί μια πιο σπορ προσέγγιση και ίσως να φέρει κάποια στοιχεία από το project της παρακάτω φωτογραφίας.

Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta

Όπως αναφέρει το money.it, το νέο hatchback αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023 με το λανσάρισμά του στην αγορά να γίνεται στο δεύτερο μισό του έτους. Η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta θα αποτελέσει ισχυρό όπλο στη φαρέτρα της μάρκας του Biscione διεκδικώντας σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη.

Στα πλάνα των Ιταλών μικρό ηλεκτρικό SUV

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα SUV, το οποίο αναμένεται το 2022. Λέγεται μάλιστα πως θα τοποθετείται όσον αφορά στο μέγεθός, μεταξύ του BMW X1 και του Volvo XC40.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top