Με θετικό πρόσημο (+9% σε τεμάχια, +3,3% σε αξία) έκλεισε η εγχώρια αγορά των ελαστικών αυτοκινήτων το πρώτο οκτάμηνο του 2016, στο κανάλι των καταστημάτων πώλησης και επισκευής ελαστικών (βουλκανιζατέρ) με βάση τα στοιχεία Retail Audit της GfK.
Η Michelin αναδεικνύεται πρώτη μάρκα που δήλωσαν οι ερωτηθέντες ότι έχουν στο αυτοκίνητό τους (29%), ενώ την τριάδα συμπληρώνουν η Pirelli (14%) και η Bridgestone (10%) με την Continental να ακολουθεί (8%).
Citizenpass: Εφαρμογή για γρήγορη στάθμευση στην πόλη της Αθήνας
Όσον αφορά στο κριτήριο επιλογής της μάρκας ελαστικών, πρώτο κριτήριο για τους καταναλωτές είναι το να εμπιστεύονται τη μάρκα και να την θεωρούν αξιόπιστη (36%), ενώ η χαμηλή τιμή (30%) είναι ο επόμενος λόγος προτίμησης.
Το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε πως επιλέγει τη μάρκα ελαστικών με την οποία αγόρασε το αυτοκίνητο, ενώ και σχεδόν ένας στους δέκα (12%) δήλωσε ότι εμπιστεύεται τη συμβουλή του τεχνικού στο βουλκανιζατέρ, και το ίδιο ποσοστό (12%) ανέφερε ότι επιλέγει μια μάρκα που ο συνδυασμός τιμής και ποιότητας του φαίνεται ο καλύτερος.
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.