Με θετικό πρόσημο (+9% σε τεμάχια, +3,3% σε αξία) έκλεισε η εγχώρια αγορά των ελαστικών αυτοκινήτων το πρώτο οκτάμηνο του 2016, στο κανάλι των καταστημάτων πώλησης και επισκευής ελαστικών (βουλκανιζατέρ) με βάση τα στοιχεία Retail Audit της GfK.
Η Michelin αναδεικνύεται πρώτη μάρκα που δήλωσαν οι ερωτηθέντες ότι έχουν στο αυτοκίνητό τους (29%), ενώ την τριάδα συμπληρώνουν η Pirelli (14%) και η Bridgestone (10%) με την Continental να ακολουθεί (8%).
Citizenpass: Εφαρμογή για γρήγορη στάθμευση στην πόλη της Αθήνας
Όσον αφορά στο κριτήριο επιλογής της μάρκας ελαστικών, πρώτο κριτήριο για τους καταναλωτές είναι το να εμπιστεύονται τη μάρκα και να την θεωρούν αξιόπιστη (36%), ενώ η χαμηλή τιμή (30%) είναι ο επόμενος λόγος προτίμησης.
Το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε πως επιλέγει τη μάρκα ελαστικών με την οποία αγόρασε το αυτοκίνητο, ενώ και σχεδόν ένας στους δέκα (12%) δήλωσε ότι εμπιστεύεται τη συμβουλή του τεχνικού στο βουλκανιζατέρ, και το ίδιο ποσοστό (12%) ανέφερε ότι επιλέγει μια μάρκα που ο συνδυασμός τιμής και ποιότητας του φαίνεται ο καλύτερος.