Close

Ωραία τα EV, αλλά τι γίνεται όταν πρέπει να πάω συνεργείο;

Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση που καθορίζει με σαφήνεια του όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας των συνεργείων των ηλεκτρικών οχημάτων. Με βάση αυτή την KYA εκτιμάται ότι θα δοθούν περαιτέρω κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην χώρα.

Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αυτοκίνητα υψηλής τάσης, ενώ παρόμοιοι όροι και προϋποθέσεις υπάρχουν και για άλλα οχήματα δύο ή και περισσότερων τροχών που κυκλοφορούν με ηλεκτρισμό. Στην ΚΥΑ γίνεται λόγος τόσο για τη αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα όσο και για εκείνα που κινούνται με βάση την υβριδική τεχνολογία.

Στη σχετική υπουργική απόφαση προβλέπεται ότι τα συνεργεία θα πρέπει να διαθέτουν απαραίτητη σήμανση, όπως αναγνωριστικές πινακίδες επί του οχήματος και οριοθέτηση του χώρου με εμφανή σήμανση υψηλής τάσης, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις εκτέλεσης όλων των εργασιών με ασφάλεια, τόσο για τα οχήματα όσο και για τους εργαζόμενους του συνεργείου.

Αρμόδια Αρχή για την αναγγελία έναρξης λειτουργίας των συνεργείων οχημάτων υψηλής τάσης, τη διενέργεια ελέγχων, καθώς και για την ανάκληση και σφράγιση των συνεργείων ορίζεται η οικεία Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών, όπου υπάγεται το συνεργείο.

Πηγή

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top