Είναι γεγονός ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αλλάξουν την οδήγηση αλλά και τον τρόπου που θα “κινούνται” οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο.
Δεδομένου ότι οι οδηγοί στα αυτόνομα οχήματα δεν θα χρειάζεται να έχουν διαρκώς την προσοχή τους στον δρόμο, ενώ ακόμη και ο τρόπος τοποθέτησης των καθισμάτων μπορεί να αλλάξει, με τα μπροστινά καθίσματα να κοιτάζουν προς τα πίσω.
Εν ολίγοις, μπορεί να έχουμε να κάνουμε με ένα κινούμενο σαλόνι. Υπό αυτή την οπτική, οι αερόσακοι που χρησιμοποιούνται τη σήμερον εποχή δεν θα έχουν καμία σχεδόν χρησιμότητα στις μελλοντικές αλλαγές των αυτόνομων οχημάτων.
Προς αυτή την κατεύθυνση φαίνεται να προετοιμάζεται η γερμανική ZF. Ήδη η εταιρεία έχει κατασκευάσει αερόσακους, οι οποίοι βρίσκονται στο πλαϊνό μέρος των καθισμάτων, προκειμένου να αποφεύγεται να χτυπούν τα κεφάλια τους οι επιβάτες μεταξύ τους σε περίπτωση πλάγιας σύγκρουσης.
Επειδή αυτού του είδους οι αερόσακοι μπορούν να προστατεύσουν τους επιβάτες ανεξάρτητα με το αν κάθονται στραμμένοι προς τα μπρος ή προς τα πίσω, η ZF θεωρεί ότι είναι διαχρονικοί.
Πολλοί αναφέρουν ότι τα αυτόνομα οχήματα δεν θα χρειάζονται αερόσακους καθώς δεν θα αποσπάται η προσοχή τους και θα είναι πιο προβλέψιμα σε σύγκριση με τον άνθρωπο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι άτρωτα και φυσικά ποτέ κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πως θα συμπεριφερθεί ένα σύστημα στον πραγματικό κόσμο με τόσα ερεθίσματα.