Close

Xpeng G7: Λανσάρισμα για τον νέο ανταγωνιστή του Tesla Model Y για μόλις 27.000 δολάρια

Η Xpeng λάνσαρε επίσημα το νέο της ηλεκτρικό SUV G7 στην Κίνα, εισερχόμενο στην έντονα ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών crossover με τιμή εκκίνησης μόλις 195.800 γιουάν (27.325 δολάρια ΗΠΑ).

Το G7 είναι προορισμένο ακριβώς για να ανταγωνιστεί το Tesla Model Y και το πρόσφατα αποκαλυφθέν Xiaomi YU7.

Η τιμή του είναι σημαντικά πιο επιθετική από το YU7, το οποίο τάραξε την αγορά μόλις την περασμένη εβδομάδα.

Το G7, το έβδομο μοντέλο της Xpeng, προσφέρει μια ελκυστική ισορροπία απόδοσης, τεχνολογίας και αξίας, με έμφαση στο δεύτερο.

Όπως ο Lei Jun με την κυκλοφορία του YU7 την περασμένη εβδομάδα, ο He Xiaopeng δεν δίστασε να τοποθετήσει το G7 απέναντι στο Tesla Model Y, το οποίο έχει τις περισσότερες πωλήσεις.

Συνέκρινε τις προδιαγραφές και την τιμολόγηση με το κορυφαίο premium crossover. Όπως και ο Jun, ανέφερε την πρόκληση σύγκρισης της Tesla με το νέο Model Y.

Το G7 τροφοδοτείται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα με κίνηση στους πίσω τροχούς που παράγει 292 ίππους (218 kW), και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακά, το G7 μπορεί να καλύψει απόσταση μεταξύ 602 χλμ. και 702 χλμ. (374-436 μίλια) με βάση το γενναιόδωρο πρότυπο CLTC της Κίνας, ανάλογα με την επιλογή μπαταρίας και το μέγεθος των τροχών.

Διατίθενται δύο επιλογές μπαταρίας, και οι δύο με τεχνολογία φωσφορικού λιθίου-σιδήρου (LFP): μια μπαταρία 68,5 kWh και μια μεγαλύτερη μπαταρία 80,8 kWh. Με ​​την προηγμένη τεχνολογία φόρτισης 5C της Xpeng, οι οδηγοί μπορούν να επαναφορτίσουν έως και 436 χλμ. (271 μίλια) αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.

Επιπλέον, το G7 υποστηρίζει τη λειτουργικότητα Vehicle-to-Load (V2L), παρέχοντας έως και 6 kW εξωτερικής ισχύος, όπως ανακοίνωσε το YU7 την περασμένη εβδομάδα.

Στο σχεδιαστικό κομμάτι, το Xpeng G7 υιοθετεί το στυλ δεύτερης γενιάς “X Face” της εταιρείας, με κομψά φώτα πορείας που συνδέονται με μια συνεχή λωρίδα LED, κλειστό μπροστινό μέρος για αεροδυναμική απόδοση και ένα χαρακτηριστικό σχεδιασμό πίσω φώτων τύπου “Star Ring”. Το Xpeng δίνει έμφαση στην αεροδυναμική του οχήματος με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,238 Cd, ελαφρώς υψηλότερο από τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,230 Cd του Model Y.

Στο εσωτερικό, το G7 υιοθετεί τον μινιμαλισμό, αντικαθιστώντας τα συμβατικά κουμπιά με μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 15,6 ιντσών που τροφοδοτείται από το chipset Snapdragon 8295 της Qualcomm. Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του εσωτερικού είναι η εκτεταμένη οθόνη head-up display (AR-HUD) επαυξημένης πραγματικότητας 87 ιντσών, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Huawei, η οποία βελτιώνει σημαντικά την πλοήγηση και την υποβοήθηση οδήγησης.

Η πρακτικότητα τονίζεται με τον άφθονο χώρο αποσκευών: ένα πορτμπαγκάζ 819 λίτρων που επεκτείνεται στα 2.277 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, καθώς και ένας επιπλέον χώρος 120 λίτρων κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ και ένα μέτριο μπροστινό πορτμπαγκάζ 42 λίτρων (μπρονζέ).

Η Xpeng διαφημίζει ένα προσαρμοστικό σύστημα ανάρτησης με τεχνητή νοημοσύνη που προσαρμόζεται ενεργά στις συνθήκες του δρόμου μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, ξεπερνώντας φερόμενα τα πρότυπα άνεσης που έχουν θέσει η Mercedes-Benz GLE και το Tesla Model Y. Η ησυχία στην καμπίνα κατατάσσεται επίσης ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων της Xpeng.

Τα χαρακτηριστικά πολυτέλειας και άνεσης περιλαμβάνουν δύο ασύρματους φορτιστές τηλεφώνου 50W, ένα premium ηχοσύστημα 20 ηχείων και μια πανοραμική ηλιοροφή. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων απολαμβάνουν premium πινελιές όπως μια οθόνη ελέγχου 8 ιντσών, ατομικές ρυθμίσεις κλιματισμού, ένα πτυσσόμενο τραπέζι και ασύρματη φόρτιση.

Η κορυφαία έκδοση «Ultra» χρησιμοποιεί δύο ιδιόκτητα τσιπ τεχνητής νοημοσύνης Turing, ικανά να παρέχουν τεράστια υπολογιστική ισχύ 2.250 TOPS, επιτρέποντας προηγμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, οι οποίες πρόκειται να ενεργοποιηθούν μέσω μιας ενημέρωσης OTA έως τον Δεκέμβριο του 2025, εν αναμονή της έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές. Οι τυπικές εκδόσεις χρησιμοποιούν διπλά τσιπ Nvidia Orin-X με 508 TOPS.

Η τιμή του Xpeng G7 ξεκινά από 195.800 γιουάν (27.325 δολάρια ΗΠΑ) για την βασική έκδοση «Max» με αυτονομία 602 χλμ., αυξάνεται στα 205.800 γιουάν (28.720 δολάρια ΗΠΑ) για την έκδοση «Max» μεγαλύτερης αυτονομίας (702 χλμ.) και φτάνει τα 225.800 γιουάν (31.510 δολάρια ΗΠΑ) για την έκδοση υψηλής τεχνολογίας «Ultra».

Οι πελάτες που θα παραγγείλουν το G7 Ultra πριν από τις 31 Ιουλίου θα λάβουν δωρεάν αναβαθμίσεις, όπως δέρμα Nappa και ηλεκτρικές λαβές στις πόρτες.

Το G7 απέδειξε γρήγορα τη δημοτικότητά του εξασφαλίζοντας 10.000 προπαραγγελίες σε μόλις 46 λεπτά.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top