Close

Xiaomi YU7 SUV: Παραγγελίες ρεκόρ για το νέο ηλεκτρικό της εταιρείας

Το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi, το YU7, έκανε εντυπωσιακή είσοδο στην αγορά, συγκεντρώνοντας τεράστιο αριθμό παραγγελιών μέσα σε λίγες μόνο ώρες.

Η ενθουσιώδης υποδοχή που έτυχε από το κοινό προμηνύει σοβαρό ανταγωνισμό για τους παραδοσιακούς παίκτες της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με αναφορές από τα 351 καταστήματα λιανικής της Xiaomi στην Κίνα, μέσα σε 72 ώρες από την παρουσίασή του στις 26 Ιουνίου, καταγράφηκαν 280.800 έως 315.900 επιβεβαιωμένες παραγγελίες. Μάλιστα, εντός των πρώτων 18 ωρών είχαν ήδη εξασφαλιστεί 240.000 κρατήσεις, συμπεριλαμβανομένων και των online. Πρόκειται για παραγγελίες με μη επιστρέψιμες προκαταβολές, γεγονός που φανερώνει την ισχυρή πρόθεση αγοράς. Η τεράστια ζήτηση οδηγεί πλέον σε χρόνους παράδοσης που αγγίζουν τις 56 εβδομάδες, καλύπτοντας ουσιαστικά την παραγωγική δυνατότητα της εταιρείας μέχρι το 2027.

Το YU7 προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, με στόχο να καλύψει διαφορετικά κοινά. Η βασική έκδοση ξεκινά από 253.500 γιουάν (περίπου 29.900 ευρώ) – τιμή χαμηλότερη από το Tesla Model Y στην Κίνα – και διαθέτει κίνηση στους πίσω τροχούς, με μπαταρία 96,3 kWh και αυτονομία έως 835 χλμ (CLTC). Το συγκεκριμένο μοντέλο αντιπροσωπεύει το 55% των αρχικών παραγγελιών.

Η μεσαία έκδοση YU7 Pro, στα 279.900 γιουάν (περίπου 32.900 ευρώ), διαθέτει τετρακίνηση με διπλό κινητήρα και αυτονομία 770 χλμ.

Η κορυφαία επιλογή, το YU7 Max, ξεκινά από 329.900 γιουάν (38.800 ευρώ) και περιλαμβάνει μεγαλύτερη μπαταρία 101,7 kWh, απόδοση 690 ίππων (508 kW), επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,23 δευτερόλεπτα, και αυτονομία 760 χλμ. Το μοντέλο αυτό καλύπτει το 20% των συνολικών πωλήσεων.

Με μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4.999 χιλιοστά), το YU7 είναι ένα μεγάλο, καλαίσθητο SUV, το οποίο έχει ήδη συγκριθεί – αν και χιουμοριστικά – με την Ferrari Purosangue. Η Xiaomi φαίνεται να αγκαλιάζει αυτή την προσοχή, ειδικά δεδομένης της διαφοράς τιμής. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί μια οθόνη 16,1 ιντσών και η πλήρης ενσωμάτωση στο οικοσύστημα “Human x Car x Home”, προσφέροντας σύνδεση του οχήματος με τις συσκευές και το κινητό του χρήστη.

Τα στατιστικά δείχνουν ότι το 55% των αγοραστών είναι άνδρες ηλικίας 22 έως 35 ετών, κυρίως από αστικές περιοχές. Επιπλέον, 60-70% των πελατών φαίνεται να ανταλλάσσουν το υπάρχον τους αυτοκίνητο για να αποκτήσουν το YU7, ενώ 5-7% μετέφεραν την κράτησή τους από το πρώτο ηλεκτρικό sedan της Xiaomi, το SU7, στο νέο SUV.

Η Xiaomi καλείται τώρα να διαχειριστεί την τεράστια ζήτηση, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την ποιότητα. Διαθέτει δύο εργοστάσια παραγωγής στο Πεκίνο, με ετήσια δυναμικότητα 300.000 οχημάτων, αλλά η αναμονή για τους νέους αγοραστές δείχνει ότι απαιτείται άμεση επέκταση.

Το YU7 αποδεικνύεται ήδη εμπορική επιτυχία, ωστόσο η μακροπρόθεσμη επιτυχία του θα εξαρτηθεί από την ικανότητα της Xiaomi να διατηρήσει τον ρυθμό παραγωγής και την ποιότητα κατασκευής.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top