Connected Cars

Volkswagen e-Golf 2017: Πλήρως ανανεωμένο με αυτονομία 300 χιλιόμετρα

Η Volkswagen χθες παρουσίασε το ολοκαίνουργιο 2017 Volkswagen e-Golf στην έκθεση αυτοκινήτων του Los Angeles. Παρόλο που έχουμε δει τα νέα e-Golf σε συμβατική και υβριδική έκδοση, αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Ξεκινώντας, το Volkswagen e-Golf έχει αναβαθμισμένη μπαταρία, με την χωρητικότητα της να φτάνει τα 35.8 kWh από τα 24 kWh στην τωρινή έκδοση. Εκτός από την χωρητικότητα, το νέο e-Golf είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση της ενέργειας από τον προκάτοχό του.

Όλα αυτά μεταφράζονται σε μεγάλη αυτονομία με μόνο μία φόρτιση, ξεπερνώντας κατά πολύ τα πιστοποιημένα 133 χιλιόμετρα του προκάτοχου. Η έκδοση του 2017 θα έχει αυτονομία 300 χιλιομέτρων και πάνω, σύμφωνα με την Volkswagen.

Αν μετά από ανεξάρτητη αξιολόγηση EPA της αυτονομίας αυτή ανέβει έστω στα 200 χιλιόμετρα, θα είναι παραπάνω από το Nissan Leaf (172 χιλιόμετρα), σχεδόν ίδια με του Hyundai IONIQ (200 χιλιόμετρα), αλλά αρκετά μικρότερη από αυτή του Chevrolet Bolt (380 χιλιόμετρα).

Το Volkswagen e-Golf θα έχει και αναβαθμισμένο κινητήρα, με την έκδοση του 2017 να αποδίδει 134 άλογα, 19 περισσότερα από την προηγούμενη έκδοση. Την ίδια στιγμή η ροπή του ηλεκτρικού μοτέρ είναι αρκετά μεγαλύτερη, επιταχύνει στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 9.6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα τα 150 χιλιόμετρα την ώρα.

Επιπλέον, η Volkswagen, έχει εξοπλίσει το e-Golf με αρκετά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, όπως το Volkswagen Digital Cockpit, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Autonomous Emergency Braking. Επιπλέον, θα μπορεί να παρατηρεί τις θέσεις των πεζών με το σύστημα Pedestrian Monitor, θα έχει Blind Spot Monitor Plus, Lane Assist, Park Assist και Light Assist. Όλα αυτά τα συστήματα υπόσχονται να κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη.

Συνολικά θα λέγαμε ότι είναι μια πολύ καλή αναβάθμιση σε σχέση με το περσινό μοντέλο, κρατώντας την τιμή στα ίδια επίπεδα (περίπου 30.000 δολάρια). Η Volkswagen θα ανακοινώσει τις τελικές τιμές λίγο πριν την επίσημη κυκλοφορία του στην αγορά.

Πηγή 1,2

Λάμπρος Κοσμόπουλος

View Comments

  • Το εχω οδηγησει και το αυτοκινητο τραβαει υπεροχα και αβιαστα απο τις πολυ χαμηλες στροφες. Η ροπη ειναι εξαιρετικη. Αυτο που μου αρεσει ειναι οτι παραμενει Golf με ολες τις ανεσεις και την ποιοτητα στο εσωτιρικο που συνοδευει αυτο το αυτοκινητο. Συνηθως τα ηλεκτρικα θα χανουν σε χωρους, ποιοτητα και σχεδιασμο για αδιευκρινηστους λογους. Αμαξαρα.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.