Electric Cars

Η VW παρήγγειλε 2200 ρομπότ για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Σε παραγγελία μαμούθ νέων ρομπότ που θα εξοπλίσουν τα εργοστάσιά της ανά τον κόσμο και θα συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της προχώρησε η Volkswagen.

Tα νέα ρομπότ θα χρησιμοποιηθούν κατά βάση για την παραγωγή του αμαξώματος και την συναρμολόγηση των μπαταριών. Συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα παρήγγειλε 2.200 ρομπότ που προορίζονται για τα εργοστάσια της στο Έμντεν, στο Ανόβερο και στην Τσατανούγκα (ΗΠΑ) και θα συνδράμουν στην κατασκευή νέων ηλεκτρικών μοντέλων της που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB.

Τα περισσότερα εξ’ αυτών (1.400) προορίζονται για τα εργοστάσια του Έμντεν και της Τσατανούγκα. Είναι της ιαπωνικής εταιρείας FANUC και θα ενσωματωθούν στις γραμμές παραγωγής του νέου ID.4.

Volkswagen ID.BUZZ

Παράλληλα, άλλα 800 ρομπότ τα οποία θα κατασκευάσει η ελβετική ABB προορίζονται για την έναρξη παραγωγής του ID.BUZZ, το 2022 στο εργοστάσιο του Ανόβερο.

To ID.4 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Zwickau και μελλοντικά σε δύο εργοστάσιο επί κινεζικού εδάφους. Συνολικά το ID.4 θα κατασκευάζεται σε πέντε εργοστάσια, με την παραγωγή στο Έμντεν και στην Τσατανούγκα να ξεκινά το 2022.

Σύμφωνα με την Volkswagen, τα τρία εργοστάσια σε Έμντεν, Ανόβερο και Τσατανούγκα θα είναι τα πλέον προηγμένα από τεχνολογικής άποψης, στον κόσμο, μετά την προσθήκη των νέων ρομπότ. Η συνολική επένδυση του Group θα ανέρθει στα 33 δισ. εκατομμύρια ευρώ έως το 2024.

«Στο Έμντεν και στην Τσατανούγκα αναπτύσσουμε δύο από τα πιο προηγμένες εγκαταστάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία για το μετασχηματισμό στην ηλεκτρική κινητικότητα. Για το σκοπό αυτό επενδύουμε σε τεχνολογίες αιχμής όπως η ψηφιοποίηση και ο αυτοματισμός», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος παραγωγής και logistics της Volkswagen, Christian Vollmer.

Volkswagen ID Family / MEB

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.