Η VW ανακοίνωσε μια ανανέωση της τρέχουσας σειράς Golf Mk VIII και το PHEV GTE παίρνει μερικές ελκυστικές ενημερώσεις στο ηλεκτρικό τμήμα του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η μπαταρία του Golf GTE αυξάνεται στις 19,7 kWh, διπλασιάζοντας σχεδόν το πακέτο 10,6 kWh του παλιού αυτοκινήτου. Η μπαταρία φορτίζεται επίσης πιο γρήγορα, με ενσωματωμένη φόρτιση AC 11 kW και γρήγορη φόρτιση 50 kW DC. Θα έχει αυτονομία 100 χλμ και 268 ίππους (200 kW). Ένα λιγότερο ισχυρό Golf eHybrid λανσάρεται παράλληλα με το GTE, με τη μόνη αξιοσημείωτη διαφορά ότι έχει ισχύ συστήματος 201 ίππων (150 kW).
Και τα δύο Golf PHEV θα διαθέτουν τη νέα πλατφόρμα λογισμικού MIB4 της VW, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση και χρηστικότητα με μια ενημερωμένη διεπαφή. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του στο πλήρως ηλεκτρικό ID.7 (και έρχεται στο νέο Passat), το οποίο είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη σε περιορισμένες ποσότητες από τα τέλη του 2023.
Το εσωτερικό είναι τυπικό VW GTI/E — συντηρητικό, με ύφασμα ταρτάν και πολύ όμορφα διακοσμημένο για ένα αυτοκίνητο που είναι φαινομενικά «οικονομικό» hatchback.
Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…
Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…
Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…
Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…
Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…
Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.