H Polestar έχασε τη χρηματοδότησή της από τη Volvo, η οποία μεταβιβάζει την πλήρη ευθύνη για τη μάρκα στην κινεζική Geely.
Όπως δήλωσε η Volvo, πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη για τις δύο μάρκες.
Μετά την ανακοίνωση της διάσπασης χθες, η Volvo σημείωσε άνοδο έως και 30% στις μετοχές της, σύμφωνα με το Bloomberg. Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία κατέχει περίπου το 48% των μετοχών της Polestar, έχει επικριθεί από αναλυτές για τη συμμετοχή της στη μάρκα. Αφότου η startup Polestar EV εισήχθη στις ΗΠΑ το 2022, βασίζεται συνεχώς στη Volvo και την Geely για χρηματοδότηση για να παραμείνει στο παιχνίδι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Jim Rowan είπε στο CNBC ότι αυτή ήταν μια «φυσική εξέλιξη» στη σχέση μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. «Προφανώς, δημιουργήσαμε την Polestar ως ξεχωριστή εταιρεία εδώ και πολύ καιρό, και από τότε επωάζαμε και εργαζόμαστε με την Polestar για αρκετά χρόνια». Η Volvo αγόρασε την εταιρεία το 2015 και στη συνέχεια την κυκλοφόρησε ως ξεχωριστή startup με επίκεντρο τα ηλεκτρικά το 2017.
Η κινεζική Geely, η οποία είναι η μητρική και των δύο εμπορικών σημάτων, ετοιμάζεται να βοηθήσει την Polestar αναδιανέμοντας μετοχές, λέγοντας ότι θα υποστηρίξει πλήρως την Polestar ως ανεξάρτητη επωνυμία.
Η Polestar δημοσίευσε μια ανακοίνωση λέγοντας ότι η Volvo «θα παραμείνει στρατηγικός εταίρος σε τομείς σε όλη την Ε&Α, την κατασκευή, μετά την πώληση και το εμπορικό».
Η Polestar, η οποία μόλις ανακοίνωσε το σχέδιό της να περικόψει το 15% του εργατικού της δυναμικού την περασμένη εβδομάδα, χρειάζεται 1 δισεκατομμύριο δολάρια τον επόμενο χρόνο για να παραμείνει ζωντανή, σύμφωνα με αναλυτές της Bernstein, όπως αναφέρει το Automotive News Europe. Οι αναλυτές πιστεύουν, δε, ότι πρέπει να γίνει ιδιωτική.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.