Electric Cars

Volvo: Νέος συνεργάτης θα μειώσει τον χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών της κατά 30%

Η Volvo Cars συνεργάστηκε με την spinoff του Imperial College London, την Breathe Battery Technologies, για να μειώσει τον χρόνο φόρτισης των ηλεκτρικών της οχημάτων κατά 30%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας λογισμικού διαχείρισης μπαταριών στην εσωτερική αναπτυγμένη πλατφόρμα διαχείρισης μπαταριών της Volvo Cars θα ενισχύσει την απόδοση της τεχνολογίας φόρτισης πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Volvo λέει ότι το λογισμικό της Breathe θα μειώσει τον χρόνο φόρτισης από το 10 στο 80% έως και 30%, διατηρώντας παράλληλα την ίδια ενεργειακή πυκνότητα και εμβέλεια. Η αυτοκινητοβιομηχανία βεβαιώνει ότι οι βελτιώσεις στον χρόνο φόρτισης θα διαρκέσουν σε όλο τον κύκλο ζωής της μπαταρίας χωρίς να επηρεάσουν την υγεία της.

Η συνεργασία της Volvo Cars με την Breathe προκύπτει από μια συμφωνία προμήθειας για το κορυφαίο προϊόν της, το Breathe Charge, και αντιπροσωπεύει την τελευταία επένδυση του βραχίονα επιχειρηματικών κεφαλαίων της Volvo Cars, Volvo Cars Tech Fund.

Η Ann-Sofie Ekberg, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Volvo Cars Tech Fund, δήλωσε: “Οι ταχύτεροι χρόνοι φόρτισης, στο εύρος όπου οι πελάτες συνήθως φορτίζουν γρήγορα, αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και να την κάνουμε διαθέσιμη σε περισσότερους ανθρώπους.”

Σε αντίθεση με την προκαθορισμένη σταδιακή φόρτιση, το λογισμικό της Breathe χρησιμοποιεί προσαρμοστική φόρτιση για δυναμικό έλεγχο της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο, με αποτέλεσμα μικρότερους χρόνους φόρτισης.

Το λογισμικό χρησιμοποιεί αλγόριθμους για τη διαχείριση της διαδικασίας φόρτισης σύμφωνα με την υγεία της μπαταρίας για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία φόρτισης πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων αποφεύγοντας τον κίνδυνο επιμετάλλωσης λιθίου, που μπορεί να βλάψει την απόδοση και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Η Volvo Cars λέει ότι η κλιμάκωση θα είναι εύκολη, καθώς το λογισμικό της Breathe είναι πλήρως συμβατό με το υλικό που χρησιμοποιείται στα νέας γενιάς BEV της Volvo, επομένως δεν θα χρειαστεί να αλλάξει το σχέδιο της μπαταρίας ή να εξορύξει επιπλέον υλικά.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν δίνει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα αναπτυχθεί η τεχνολογία της Breathe στα ηλεκτρικά της.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian R1S και R1T αποκτούν εφαρμογή YouTube και Google Cast

Τα Rivian R1S και R1T αποκαλύφθηκαν πριν από μισή δεκαετία ως ένα ζευγάρι πολυτελών ηλεκτρικών…

15/05/2024

Jaguar Electric G: Το νέο ηλεκτρικό θα έχει τιμή πάνω από 125.000 $

H Jaguar Land Rover προχώρησε πέρυσι σε ένα ακριβό rebranding συντομεύοντας το εταιρικό της όνομα…

15/05/2024

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.