Το EX30 της Volvo ήταν ένα από τα ηλεκτρικά με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2024, αλλά από τότε που κατασκευάστηκε στην Κίνα επηρεάστηκε από τους συμπληρωματικούς δασμούς της ΕΕ στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.
Τώρα, όμως, η Volvo ξεκίνησε την παραγωγή του EX30 στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου, λύνοντας τα προβλήματα. Το ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζει επίσης το EX30 Cross Country ξεκινώντας “αργότερα φέτος”.
Η προσθήκη του EX30 στις εγκαταστάσεις της Γάνδης θα οδηγήσει σε περίπου 350 νέες θέσεις εργασίας, ανεβάζοντας το σύνολο των εργαζομένων του εργοστασίου σε σχεδόν 6.600 άτομα.
Για να καταστεί δυνατή η παραγωγή του EX30 στη Γάνδη, η Volvo επένδυσε περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ για την προσθήκη μιας εντελώς νέας πλατφόρμας αυτοκινήτου, 600 νέων ή ανακαινισμένων ρομπότ, επέκταση της αίθουσας μπαταριών, νέα γραμμή παραγωγής πόρτας, καθώς και νέα γραμμή συναρμολόγησης πακέτων μπαταριών.
Μεταξύ των εργοστασίων της Γάνδης του Βελγίου και της Torslanda της Σουηδίας, η Volvo κατασκευάζει τώρα 10 διαφορετικά μοντέλα ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Οι εγκαταστάσεις της Volvo στη Γάνδη άνοιξαν το 1965 και είναι «το μόνο εναπομείναν πλήρως ανεπτυγμένο εργοστάσιο αυτοκινήτων στο Βέλγιο», λέει η Volvo. Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα τρίτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο υπό κατασκευή στη Σλοβακία.
Επί του παρόντος, το εργοστάσιο της Γάνδης κατασκευάζει επίσης τα EX40 και EC40 και το 2024 κατασκεύασε «λίγο παραπάνω» από 186.000 αυτοκίνητα.
Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.