Η Volkswagen σκοπεύει να αγοράσει μεγάλο μερίδιο σε κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών στην Κίνα.
Το πλάνο της Volkswagen για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και για να κατακτήσει την κορυφή σε αυτόν τον τομέα, είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό.
Οι Γερμανοί θέλουν να γίνουν η νέα υπερδύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και, για να πετύχουν αυτόν τον σκοπό, επιθυμούν να ελέγχουν τα πάντα σε όλον τον κόσμο, ειδικά στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως. Μία εξ’ αυτών είναι της Κίνας, όπου η VW έχει ξεχωριστό σχέδιο.
Για την ακρίβεια, όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, επιθυμεί να αποκτήσει μεγάλο μερίδιο μετοχών σε δύο κατασκευάστριες εταιρείες στην ασιατική χώρα.
Η μία είναι η JAC Motors, που φτιάχνει αυτοκίνητα και σε συνεργασία με τη γερμανική φίρμα έχει φέρει στο φως το ηλεκτρικό subcompact crossover, JAC SOL E20X, το οποίο βασίζεται στο JAC iEV7S, και η δεύτερη είναι η Guoxan High-tech Co Ltd., που κατασκευάζει μπαταρίες.
Σύμφωνα με το Reuters, η VW έχει σκοπό να αγοράσει το 50% στην πρώτη περίπτωση και το 27% στη δεύτερη, κάνοντας ένα ακόμα βήμα προς το να εφαρμόσει τα σχέδιά της και να πετύχει τους στόχους της. Μάλιστα, σύντομα αναμένεται να υπάρξουν και εξελίξεις, με αποτέλεσμα να μην αποκλείεται το ενδεχόμενο να έχουμε ανακοινώσεις.
Τέλος, να σημειωθεί ότι, με την αγορά των μισών μετοχών της JAC, η VW θα έχει τη δυνατότητα, όχι μόνο να φτιάξει νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά να προσφέρει την πλατφόρμα της MEB σε μικρότερες εταιρείες, ώστε να έχει κάποια εξτρά έσοδα.
Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…
H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.