Categories: Self-Driving

Volkswagen: Ηλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση

Το σκάνδαλο παραποίησης ρύπων ή “Dieselgate” όπως το ονόμασαν τα ΜΜΕ, αποτέλεσε τεράστιο πλήγμα, σε οικονομικό επίπεδο κυρίως, για τη Volkswagen που ακόμα προσπαθεί να συνέλθει. 

Μετά την αναδιοργάνωση και την ανασύνταξη δυνάμεων η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει σελίδα και παρουσιάζει το νέο του πρόσωπο αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας. Η νέα στρατηγική εξέλιξης της Volkswagen δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και σε τεχνολογικές καινοτομίες, όπως η αυτόνομη οδήγηση. Το μότο που διέπει αυτήν την νέα εποχή είναι «Φέρνουμε το μέλλον στο δρόμο σας».

Οι πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται η νέα στρατηγική είναι:

– Έξυπνη Βιωσιμότητα – η Volkswagen ενισχύει την εξέλιξη καινοτόμων ηλεκτροκίνητων μοντέλων για μαζική παραγωγή.
– Διαισθητική Χρηστικότητα – η Volkswagen επικεντρώνεται σε αυτοκίνητα που λειτουργούν και με τη διαίσθηση, ενώ διαθέτουν νέα φιλοσοφία κατασκευής ενδείξεων και χειριστηρίων.
– Συνδεδεμένη Κοινότητα – η Volkswagen θα συνδέσει μελλοντικά τον άνθρωπο με το αυτοκίνητο και το περιβάλλον, μέσω ενός Volkswagen User-ID.
– Αυτόνομη Οδήγηση – η Volkswagen θα κάνει τα αυτοκίνητα ακόμα πιο ασφαλή και πιο άνετα μέσω της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

«Έως το 2025 σκοπεύουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας στο 1 εκατομμύριο μονάδες το χρόνο», δηλώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της μάρκας, Herbert Diess.

Τα πρώτα απτά δείγματα της νέας εποχής στην οποία περνά η Volkswagen είναι η οικογένεια I.D. η οποία περιλαμβάνει τρία αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα οποία είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Πρόκειται για το I.D. (παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2016), το I.D. BUZZ (έκανε πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ 2017) και το I.D. CROZZ (παρουσιάστηκε στη Σαγκάη 2017). Όλα τους είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης και διαθέτουν μεγάλη αυτονομία.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.