Electric Cars

Βολική αλλά όχι και τόσο ενεργειακά αποδοτική η ασύρματη φόρτιση της BMW

Σύστημα ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων λάνσαρε η BMW, το οποίο είναι μεν βολικότερο από το αντίστοιχο ενσύρματος, αλλά ίσως η ενεργειακή του απόδοση δεν είναι η καλύτερη.

Πλέον, οι καταναλωτές μπορούν να παραγγείλουν το BMW 530e iPerformance με προαιρετική ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση.

Η BMW που έχει ονομάσει το σύστημα «Ασύρματη Φόρτιση BMW» αναφέρεται σε αυτό ως εξής: «Η Ασύρματη Φόρτιση της BMW έρχεται με την ίδια μέθοδο επαγωγικής φόρτισης που χρησιμοποιείται ήδη ευρέως για να φορτίζει συσκευές όπως τα κινητά τηλέφωνα και τις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες και πλέον χρησιμοποιείται για την επαναφόρτιση μπαταριών υψηλής τάσης των ηλεκτρικών οχημάτων. Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι η ασυναγώνιστη ευκολία χρήσης καθώς οι οδηγοί δεν χρειάζεται να βάζουν το υβριδικό plug-in όχημά τους στην πρίζα. Αντίθετα, όταν το όχημα σταθμεύσει στη σωστή θέση πάνω από το επαγωγικό Σημείο Φόρτισης και μόλις πατηθεί το πλήκτρο “Έναρξη/Διακοπή”, ξεκινά η διαδικασία φόρτισης. Όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως, το σύστημα κλείνει αυτόματα».

Ο επαγωγικός σταθμός φόρτισης ονομάζεται GroundPad και μπορεί να εγκατασταθεί σε ένα γκαράζ ή έξω και συνδέεται με το σύστημα φόρτισης του οχήματος από απόσταση περίπου 8 εκατοστών μέσω μαγνητικού πεδίου».

Η γερμανική κατασκευάστρια θα προσφέρει επίσης μια υπηρεσία εγκατάστασης του GroundPad ξεκινώντας από τη Γερμανία και σταδιακά θα επεκταθεί και στο Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία και Κίνα.

Το σύστημα έχει ισχύ φόρτισης 3.2 kW και ρυθμό απόδοσης στο 85%, το οποίο η BMW χαρακτηρίζει ως αρκετά αποδοτικό, αλλά το Electrek αναφέρει ότι είναι περίπου 5% λιγότερο αποδοτικό από τα πιο πολλά συστήματα φόρτισης (με πρίζα), που σημαίνει ότι χρειάζεται 5% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια για τη φόρτιση του ίδιου οχήματος.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.