Καθώς οι δυνατότητες και η γενικευμένη χρήση της αυτόνομης οδήγησης επικρατούν, οι κυβερνήσεις συνεχίζουν την προσπάθεια για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες που πηγάζουν από το νέο αυτοματοποιημένο περιβάλλον στην αυτοκίνηση.
Σε ένα πρόσφατο νομοσχέδιο στο Ηνωμένο Βασίλειο με τίτλο “Vehicle Technology and Aviation Bill”, γίνεται αναφορά για το πώς θα υπάρχει ασφάλεια αλλά και γενικότερα ποιοι θα πρέπει να είναι οι κανόνες σε ένα περιβάλλον δίχως οδηγούς. Το πώς για παράδειγμα θα πρέπει να αποζημιώνεται κάποιος που τραυματίστηκε από όχημα που είναι σε αυτόνομη λειτουργία, συμπεριλαμβανομένου και του οδηγού, και γενικότερα πώς θα πρέπει να κινείται η διαδικασία σε νομικό επίπεδο.
Bentley EXP 12 Speed 6e: Πολυτέλεια και ηλεκτρισμός δένουν αρμονικά
Με το παραπάνω νομοσχέδιο επομένως, το Ηνωμένο Βασίλειο προτίθεται να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα, εξασφαλίζοντας ότι σε περίπτωση ατυχήματος που προκαλείται από ένα αυτόνομο όχημα (δίχως οδηγό), η ευθύνη θα βαρύνει τον ασφαλιστή ή τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Όταν ένα όχημα είναι ασφαλισμένο, η ευθύνη θα βαρύνει τον ασφαλιστικό φορέα. Όταν ένα όχημα είναι ανασφάλιστο, η ευθύνη θα βαρύνει τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Οι μέχρι τώρα οδηγο-κεντρικές ασφάλειες φαίνεται πως αποκτούν νέα διάσταση, αφού τα ηλεκτρονικά συστήματα ενός αυτόνομου αυτοκινήτου δεν απαιτούν την ανθρώπινη παρέμβαση, και συνεπώς, υπάρχει κενό ως προς το πού πρέπει να αποδίδονται οι ευθύνες, και κατά πόσο τελικά φταίει ο ιδιοκτήτης του αυτόνομου οχήματος, ή το ίδιο το όχημα. Ένα λάθος σε χάρτες της Google ή εάν κάτι έκτακτο συμβεί στο δρόμο για παράδειγμα μπορεί να οδηγήσει σε ένα ατύχημα, γεγονός που είναι δύσκολο να προβλεφθεί σε ένα αυτοματοποιημένο περιβάλλον.