Self-Driving

USPS και TuSimple ξεκίνησαν μεταφορά ταχυδρομείο με αυτόνομα φορτηγά, 3.300χλμ απόσταση ταξίδιου

Η Ταχυδρομική Υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών ή USPS, σε συνεργασία με την TuSimple, ξεκίνησε δοκιμές για τη μεταφορά ταχυδρομείου με αυτοκινούμενα φορτηγά.

Η TuSimple είναι μία εταιρεία αυτόνομων φορτηγών με έδρα το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, και σύμφωνα με τις δύο εταιρείες η πρώτη περίοδος δοκιμών θα διαρκέσει δύο εβδομάδες.

Δύο από τα αυτόνομα φορτηγά της TuSimple θα μεταφέρουν ταχυδρομείο μεταξύ των νοτιοδυτικών πόλεων Φοίνιξ – Αριζόνα και Ντάλας – Τέξας. Τα φορτηγά θα κάνουν πέντε δρομολόγια μεταξύ των πόλεων και το καθένα θα καλύπτει απόσταση περίπου 3.300 χιλιομέτρων.

Στόχος των δοκιμών είναι να διαπιστωθεί αν η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να μειώσει τους χρόνους μεταφοράς, το κόστος, και αν μπορεί να βελτιώσει την οδική ασφάλεια σε τέτοιους είδους ταξίδια. Εάν τα αποτελέσματα είναι θετικά η USPS θα μπορούσε να αναπτύξει ολόκληρο στόλο αυτόνομων φορτηγών με στόχο τη διανομή του ταχυδρομείου στα μεγάλα πληθυσμιακά κέντρα των ΗΠΑ.

Η TuSimple είπε ότι τα αυτόνομα φορτηγά δεν θα βγουν μόνα τους στους δρόμους, σε όλες τις διαδρομές θα υπάρχει ένας οδηγός, ώστε να μπορεί ανά πάσα στιγμή να πάρει τον έλεγχο του οχήματος. Επιπλέον, στη θέση του συνοδηγού θα κάθεται ένας μηχανικός ο οποίος θα κρατά σημειώσεις.

Επιπλέον, η TuSimple σημείωσε ότι τα αυτόνομα φορτηγά είναι εξοπλισμένα με ένα σύστημα κάμερας που βλέπει περίπου 1.000 μέτρα πορείας. Σύμφωνα με την εταιρείας, αυτό παρέχει 35 δευτερόλεπτα χρόνο αντίδρασης, δίνοντας στο σύστημα αρκετό χρόνο για να υπολογίσει τις ασφαλέστερες και πιο αποτελεσματικές αποφάσεις για την εκάστοτε κατάσταση.

Ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι η εξάλειψη της ανάγκης για οδηγούς φορτηγών, για διάφορους λόγους. Αρχικά, η ΗΠΑ αντιμετωπίζουν σήμερα έλλειψη οδηγών φορτηγών. Έπειτα, τόσο μεγάλες διαδρομές δεν πραγματοποιούνται ποτέ από έναν οδηγό, κάτι που αυξάνει αρκετά το κόστος. Τα αυτόνομα φορτηγά θα βοηθήσουν αρκετά σε τέτοιου είδους θέματα που προκύπτουν σε τόσο μεγάλες αποστάσεις και θα το ελάχιστο διαθέσιμο ανθρώπινο δυναμικό θα μπορέσει να απασχοληθεί σε αστικά κέντρα.

Τέλος, τα αυτόνομα φορτηγά που θα εκτελούν τόσο μεγάλες αποστάσεις δεν έχουν την ανάγκη λεπτομερούς χαρτογράφησης, διότι δεν θα καλούνται να αντιμετωπίσουν πολύπλοκες καταστάσεις διασταυρώσεων, και τα λοιπά. Αυτό μειώνει αρκετά το κόστος των αυτόνομων φορτηγών, τα οποία χάρη στον εξοπλισμό τους ίσως αποδειχθούν πιο ασφαλή από τον άνθρωπο, σε τόσο μεγάλα ταξίδια.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.