Η κυβέρνηση της Αγγλίας υποσχέθηκε να ενισχύσει την παρουσία ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους της Βρετανίας και να αναπτύξει νέους κανονισμούς για τα αυτόνομα οχήματα.
Θα υπάρχουν 400 εκατομμύρια λίρες για υποδομές φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα και άλλα 140 εκατομμύρια λίρες για άλλα έργα που σχετίζονται με αυτά, δήλωσε ο καγκελάριος Philip Hammond στον προϋπολογισμό του για το φθινόπωρο. Πρότεινε ότι το μέλλον θα είναι χωρίς οδηγό αλλά “ηλεκτρικό πρώτο”.
Ο Hammond αποκάλυψε επίσης ότι η φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην εργασία δεν θα υπόκειται σε πλεονέκτημα φορολογικό. Η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει “το πιο προηγμένο κανονιστικό πλαίσιο για αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς στον κόσμο”, είπε, με τον φιλόδοξο στόχο να φτάσουν στο δρόμο μέχρι το 2021.
Εννοείται ότι το τμήμα μεταφορών θα επιδιώξει την εξουσία μέσω τροποποίησης της πράξης οδικής κυκλοφορίας. Αυτό θα του δώσει τη δυνατότητα να δώσει το πράσινο φως στους κατασκευαστές που επιθυμούν να δοκιμάσουν πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα στο δρόμο χωρίς άνθρωπο στο τιμόνι, σε μεμονωμένη περίπτωση και με αυστηρούς ελέγχους ασφαλείας. Επί του παρόντος, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες όσον αφορά στα οχήματα χωρίς οδηγό στο δρόμο, για παράδειγμα, δεν υπάρχει κεντρικό μητρώο όσων δοκιμάζουν την τεχνολογία, αλλά πρέπει να συμμορφώνονται με τους ισχύοντες νόμους και υπάρχει κώδικας πρακτικής.
Θα δοθεί επίσης έμφαση στο τι πρέπει να συμβεί στα δίκτυα δρόμων του έθνους για να υποστηρίξει αυτή τη νέα τεχνολογία, όπως ο σχεδιασμός των δρόμων και η διαχείριση της κυκλοφορίας. Ένας διαγωνισμός για χρηματοδότηση θα ξεκινήσει το νέο έτος.
Επίσης υποσχέθηκε για επένδυση ύψους 500 εκατομμυρίων λιρών στερλινών στην αναδυόμενη τεχνολογία, όπως τα δίκτυα 5G και η τεχνητή νοημοσύνη, ενώ επιβεβαιώθηκε επιπλέον £ 2,3 δις για έρευνα και ανάπτυξη.
Ο Hammond υποσχέθηκε επίσης άλλους 12.000 καθηγητές της επιστήμης των υπολογιστών σε σχολεία και ένα Εθνικό Σχέδιο Επανεκπαίδευσης. Η NRS θα αποτελεί μια κοινοπραξία μεταξύ της κυβέρνησης, της βιομηχανίας και των συνδικάτων για να βοηθήσει τους ανθρώπους να προσαρμοστούν στον μεταβαλλόμενο κόσμο της εργασίας και αρχικά θα επικεντρωθεί στην κατασκευαστική βιομηχανία.
Τέλος, η Βρετανική Επιχειρηματική Τράπεζα θα διαθέσει £ 2,5 δισ. Για την υποστήριξη επενδύσεων ευρύτερης τεχνολογίας, ενώ ο καγκελάριος δεσμεύεται να παραμείνει αν το Ηνωμένο Βασίλειο χάσει οποιαδήποτε χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (ΕΤΕ).
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.