Η επενδυτική τράπεζα UBS διέλυσε ένα Chevrolet Bolt για να εξετάσει λεπτομερώς τα εξαρτήματα του και να εκτιμήσει το πραγματικό κόστος παραγωγής του.
Η τράπεζα εκτιμά ότι το κόστος λειτουργίας ενός οχήματος το οποίο περιλαμβάνει τα καύσιμα και άλλα λειτουργικά κόστη θα είναι ίδιο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε σχέση με τα συμβατικά του χρόνου στην Ευρώπη, το 2023 στην Κίνα και το 2015 στην Αμερική.
Ο Patrick Hummel, αναλυτής αυτοκινητοβιομηχανίας της UBS δήλωσε ότι «οι άνθρωποι εστιάζουν στη τιμή αγοράς αλλά αγνοούν το κόστος λειτουργίας του οχήματος, ενώ η ζήτηση για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι υψηλότερη από τις προηγούμενες προβλέψεις».
Η UBS αύξησε τις προβλέψεις της κατά 50% για τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εκτιμώντας ότι το 14% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων το 2015 θα είναι ηλεκτρικά, ενώ 1 στα 3 αυτοκίνητα τα οποία θα πωλούνται στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά.
Μέχρι το 2020 πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσιάσουν νέα ηλεκτρικά μοντέλα ενώ η UBS εκτιμά ότι η GM θα πουλά το Bolt με αρχική ζημιά 7.400 δολαρίων ανά όχημα λόγω των αυξημένων σταθερών κόστων παραγωγής και της μικρής μαζικής παραγωγής. Μέχρι το 2015 η GM θα μπορεί να έχει 5% περιθώριο κέρδους χάριν στις βελτιώσεις σχετικά με την κλίμακα παραγωγής και την τεχνολογία της μπαταρίας. H GM δεν σχολίασε αυτή την πρόβλεψη.
Ενδιαφέρον επίσης είναι η εκτίμηση της τράπεζας ότι το ετήσιο κόστος συντήρησης του Bolt είναι περίπου 255 δολάρια σε σχέση με τα 610 δολάρια ενός Golf, ενώ εκτίμησε το κόστος παραγωγής του Bolt σε 28,700 δολάρια πολύ λιγότερο από ότι αρχικά υπολογιζόταν.