Smart Cities

Η Uber συγχωνευέτηκε με τη Yandex σε έξι χώρες

Τη συγχώνευσή της με τη Yandex σε 6 χώρες της ανατολικής Ευρώπης ανακοίνωσε η Uber. Η γνωστή εταιρεία διαμοιρασμένων διαδρομών αποφάσισε τη συγχώνευση με τη Yandex, τη γνωστή Ρωσική εταιρεία αναζήτησης στη Ρωσία, στην Αρμενία, στο Αζερμπαϊτζάν, στη Λευκορωσία, στη Γεωργία και στο Καζακστάν.

Οι δύο εταιρείες θα δημιουργήσουν από κοινού μια εταιρεία, η οποία θα έχει παρουσία σε 127 πόλεις.

Στο νέο σχήμα, η Yandex θα επενδύσει 100 εκατ. δολ. και θα κατέχει το 59,3% της εταιρείας και η Uber θα επενδύσει 225 εκατ. δολ. και θα κατέχει το 36,6%.

Να σημειωθεί ότι πέρυσι τον Αύγουστο, η Uber πούλησε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Κίνα στην τοπική αντίπαλο Didi Chuxing.

Η συμφωνία προβλέπει ότι η Uber θα παρέχει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του UberEATS, την υπηρεσίας παράδοσης φαγητού. Η Yandex, είναι ο κυρίαρχος παίκτης στον τομέα της διαδικτυακής αναζήτησης, της κινητής πλοήγησης και των χαρτών και μάλιστα αποκαλείται και Google της Ρωσίας.

Η Uber έκρινε τη συγχώνευση στη συγκεκριμένη περιοχή ως την πιο συμφέρουσα λύση, καθώς η Ρωσική εταιρεία, διαθέτει αρκετά μεγαλύτερη βάση και κατέχει ένα ισχυρό όνομα στη Ρωσία, κάτι που την τοποθετεί έτσι κι αλλιώς σε πλεονεκτική θέση έναντι της Uber. Προς αυτή την κατεύθυνση, μια συμφωνία συγχώνευσης είναι πιο επικερδής.

Σε email προς τους εργαζόμενους της Uber, ο Pierre-Dimitri Gore-Coty, επικεφαλής της εταιρείας στην περιοχή ΕΜΕΑ ανέφερε: “Συνδυάζοντας τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες με αυτές της Yandex, θα μας δώσει ένα πολύ σημαντικό μερίδιο, σε μια νέα εταιρεία, η οποία θα πραγματοποιεί πάνω από 35 εκατ. διαδρομές τον μήνα”.

Τον Ιούνιο, η υπηρεσία Yandex.Taxi είχε ετήσιο ρυθμό 285 εκατ. διαδρομών με τα μεικτά έσοδα από τις κρατήσεις να ανέρχονται σε 1,01 δισ. δολ. Στον αντίποδα, η Uber είχε ετήσιο ρυθμό 134 εκατ. διαδρομών και μεικτά έσοδα από τις κρατήσεις 566 εκατ. δολ.

Σύμφωνα πάντως με τις εκτιμήσεις της Yandex, το μερίδιο και των δύο εταιρειών στην αγορά ταξί κυμαίνεται μεταξύ 5 με 6%, οπότε υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.